Efter dejlig meget vejledning, både her på sitet og et par andre steder, er jeg nået frem til nedenstående valg af computer. Har valgt at spendere lidt mere på ram og cpu, da jeg gerne vil være lidt på forkant med udviklingen.
Er der noget I ville vælge anderledes? Mht. Grafikkort tager jeg det første kort der kommer på lager (680 gtx) fra proshop. Har forudbestilt 2 kort - et gainward og asus, så håber de kommer i morgen eller onsdag.
Modtager meget gerne alternativer til andre ting, og vil sætte pris på medfølgende links (gerne fra proshop)
Jeg ville vælge en http://www.proshop.dk/Products... Passer klart bedre til z77 samt at på trods af mindre evne til at oc'e på luft end forventet så gør den op med manglende topfart med højere ydelse pr clock
Har selv et asus 680, super super kort, yder sindsygt, alt på ultra i bf3, uden problemer, larmer meget lidt, bruger ikke så meget strøm, og den bliver ikke varm, ca 6g når den arbejder i de vilde spil.
Jeg havde personligt valgt en corsair, Coolermaster, silverstone eller kongen: Seasonic strømforsyning hvis det var mig..
Hvorfor ikke en Noctua NH-D14 i stedet? Den er mere stille og yder bedre 😲
Ellers nogle fede dele 😀
Mht. til CPU. Så havde jeg personligt selv valgt Ivy bridge cpu'en da den kun koster de få penge mere end sandy bridge cpu'en.. Og så vælg nu lige et lidt mere lækkert kabinet når du nu vælger så fed hardware ikke.. 😎
Vil overveje den Noctua blæser så, er den meget bedre end den jeg oprindelig har valgt? I er meget velkommen til at finde en fedt kabinet til mig. Synes ikke rigtig jeg er stødt på noget endnu.. Gerne simpelt og med god køling, og til under 600 kr. ca =)