Du kan bruge den samme metode som jeg plejer at bruge til at fjerne baggrundsting fra billeder i test så der bare er en hvid baggrund.
Hent og installer GIMP http://www.gimp.org/. Hvis du ikke ved hvad GIMP er så er det et gratis redigeringsprogram til billeder (I stil med photoshop), hvis du er vant til at bruge paint så kræver det en smule tilvæning, men til det som du skal bruge her bør det ikke være et problem.
Når du så har startet GIMP op og åbnet dit billede trykker du på "F" på dit tastatur, zoom ned på dit billede og følg kanten rundt på dit billede indtil du er nået hele vejen rundt om mælke kartonen, så snart du klikker på den første af de punkter som du satte, har den klippet det ud som du nu har markeret, hvis du vil have den ene karton som et nyt billede kan du som hurtig løsning trykke CTRL+C for at kopiere det klippede, åbne paint, trykke CTRL+V for at sætte ind, og lave baggrunden hvid..
Done. Om der findes nemmere måder tvivler jeg på.
Held og lykke med det 🙂
PS. jeg har lige rettet i dit indlæg da dit link var forkert, der var en ] for meget med 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af martinta d. 05-05-2012 10:20:36.