Overclocker
Tilføjet:
05-05-2012 19:10:58
Svar/Indlæg:
135/6
Hej drenge.
Så er det min tur til at blive snydt.
Genstande: MSI GTX 680 + Corsair H70
Beskrivelse:
Jeg har købt det af en privat forhandler og tirsdag d 24/04 sendte jeg ham 3060 kr.
Jeg har før handlet med ham, uden problemer.
Nu har han fået 14 dage til det, og disse undskyldninger har han brugt for at jeg ikke har modtaget kortet og køleren endnu:
- Først skulle det sende med GLS. Dette skete ikke
- Så skulle det sendes med UPS. Dette skete ikke.
- Så skulle det leveres på min adresse. Dette skete ikke.
- Så skulle det afleveres til min kammerat som bor tættere på ham. Dette skete ikke.
- Så skulle det sedes med lørdags omdeling. Dette skete ikke.
Så skulle jeg modtage det idag, dette skete. Men da jeg åbnede kassen lå der ikke nogen grafikkort i, og kassen har ikke været brudt.
Jeg har flere gange under dette forløb krævet kortet eller pengene, han sagde at han havde tilbage sendte pengene og jeg fik en kvittering på det.
Men ingen penge dukkede op så han må have annulleret overførslen. Nu er det snart 14 dage siden jeg overførte pengene, og jeg har stadig ikke set penge eller genstande.
Han har gennem hele forløbet svaret på sms'er og mails, og alligevel har han ikke leveret varen.
Oplysninger om sælger:
Navn på Firma: Ozzy PC Service.
CVR: 32233716
Derfor vil jeg gerne advare mod billige GTX 680, samt dette firma. Tak for jeres tid. Og dette er en advarselstråd, så vær sød at holde selvtægts opfordringer ude af tråden, tak
Sagen er blevet anmeldt til politiet, og bliver anmeldt til forbrugerstyrelsen mandag.
/E
Cocio21
Lidt tekstformatering 🙂 (Det hedder det da gør det ikke ? 😛
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 05-05-2012 19:21:23.