hej folkens. jeg syntes at komme på et mindre problem. jeg har to 6950 bygget i min pc. med bro og aktiveret i Catalyst control center. har de nyeste drivere.
cpu-z viser jeg kan se imellem de to. men jeg kan ikke se core shaders og memory. der er helt tomt.
inde i Catalyst Control center står nr. 2 kort tilkoblet kort. men ind på overdrive står på 0 under aktivitet GPU-clock - hukommelses clock strøm.. indtil jeg f.eks. starter et spil. så står der aktivitet 0 - gpuclock 250mhz - hukommelsesclock 150Mhz - strøm 0
mit problem er så. jeg syntes ikke jeg kan se nogle steder at min performance på nr. to virker helt rigtigt. jeg har været igennem hele bios og har været igennem manual. og syntes jeg ikke kan finde noget.
dog vil jeg sige at mit primære kort. ligger på 95% aktivitet - 800Mhz Gpu-clock - 1250Mhz hummelsesclock - 0% Strøm.... igen hvorfor står der 0% strøm... jeg syntes det er meget meget underligt. den trækker f.eks. minecraft fint. men kommer der shader på spillet. går det helt i hak.
Jeg kan da se aktivitet osv på alle mine 3 5850 kort i afterburner, og også i gpu-z når jeg skifter mellem kortene ved at trække fanen ned.!! Så det burde du også kunne. 😉
MSI afterburner skriver nogenlunde det samme som Catalyst control center. hvor mit nr. to kort ligger og sejler på 250Mhz i clock core og nr. 1 ligger på 800Mhz.
og hvis jeg endelig skulle opgradere til noget bedre. syntes ikke sapphire er et vildt godt mærke. vil gerne hen til msi istedet. hvilket grafikkort er bedst til spil ligegyldig pris? jeg har kigget lidt på GTX 690 men har aldrig været til Nvidia.