Vil gerne opdatere min HTC Desire med den officielle Gingerbread, men kan ikke finde den på htcdev.com. Har googlet i vildskab og burde gøre det rigtige... Nogen råd eller links?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 06-05-2012 12:45:23.
Den lå under "Kernel Source Code" da jeg skulle bruge den sidste, men ellers kan du prøve følgende rom, som skulle være en del bedre end stock HTC rom, men det kræver så et Class 6 SDkort og opefter. Class 10 vil være at fortrække.
#1 Tak for feedback. Jeg har kikket en del på rootede alternativer, men HTC's originale installer ser lettere ud. Alle de uoriginale skal downloades, opsættes, firmware osv.
Slet ikke nogen, der kender et link til en original?
har godt nok ikke en desire, men en galaxy med ClockWorkMod og når det først spiller, så er det at hente en zip fil og vælge den på telefonen, så flasher den selv..
husk at tage en backup af din oprindelige firmware/telefon..
Jeg har en HTC Desire, som kører android version 2.3 - Det er med clockworkmod og cyanogenmod, hvilket varmt kan anbefales. Så har du heller ikke de samme problemer med plads mangel og dårlig batteritid på mobilen :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af big_tako d. 30-05-2012 14:16:24.
#6 må man være fræk og spørge, hvorfor du ønsker den originale igen? Hvis det er pga. HTC Sense, så er det jo muligt, at få andre custom ROM's, så har Sense.
Når endelig du skal opdatere, så er det jo bare at kopiere zip filen ind på SD kortet og derefter genstart telefonen i bootloader, hvorefter du er klar til at opdatere. Den klarer jo resten selv. Du har jo lavet den "hårde" del første gang, hvor du installerede det.
Ser selv frem til at prøve D-Sense 4.0 når de en gang bliver udviklet færdigt, men de er jo lige startet og ind til videre er det bare et bevis på at ISC og Sens 4.0 virker perfekt på HTC Desire.
Nogen der ved hvornår CM9 frigives til HTC Desire?