Problem 1 Jeg har lige ins drift 3, problemet er at når jeg kører og derefter brager ind i ting bliver billede mærkeligt,som dette
Og det er kun når jeg brager ind i ting at den viser billede på den måde. Når jeg spiller bf3, så kommer det også, men kun hvis jeg tager musse-pilen op ved bogstaverne battlefield3,så kommer samme røde farve frem, men dog ikke når jeg spiller
Problem 2
Som man kan se på billede viser den ikke billedet i fuld størelse, har sat dem på full størelse inde i indstillinger på gfx uhmm
Tråden blev redigeret 5 gange, sidst af busser d. 07-05-2012 16:32:05.
nej har ikke oc den, efter som jeg aldrig har prøvet det før, det har heletiden været der, prøver lige at opdaterer directx, den er som du kan se ca 60 grader i drift 3, i bf3 stiger den til ca 69 grader, hvad jeg ville mener er normalt
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 07-05-2012 18:09:34.
Har en ven der har haft den samme fejl som dig i Dirt 3. Det viste sig at være en dårlig/ustabil PSU. Hvis du har mulighed for at låne en, til at teste med ville jeg prøve det.
Dermed IKKE sagt at din SilverStone 1200W er dårlig.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Bowler d. 07-05-2012 18:43:06.
Har en ven der har haft den samme fejl som dig i Dirt 3. Det viste sig at være en dårlig/ustabil PSU. Hvis du har mulighed for at låne en, til at teste med ville jeg prøve det.
Dermed IKKE sagt at din SilverStone 1200W er dårlig.
Du mener ikke at en silverstone 1200w er stor nok, hvor meget større mener du da den skal være 😲 🤣 🤣 😛
Undskyld, jeg fik ikke læst dit første indlæg godt nok 🤡 "Og det er kun når jeg brager ind i ting at den viser billede på den måde" Sådan er spillet vist bare lavet, det gør min også. Det jeg skriver i #6 var fordi billedet så sådan ud hele tiden.
#9 Okay er spillet sådan,,,er du sikker på det 😕 synes bare det ser mærkeligt ud, også fordi at det logo fra bf3 minder meget om det, bare på en anden måde, da det er et stillll billede
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 07-05-2012 19:03:06.
#14 Nickzy jeg har godt nok aldrig prøvet det problem på den måde, men det virkede sku tak tak tak 😲 ved så ikke om det er fordi det er w7, jeg er nyt for mig 😲