nogen der ved om det bliver måneds betaling som world of warcraft? kan nemlig ikke finde noget om det? for vis det gør det skal jeg nemlig ikke have det :)
#5 Man skal jo have lov til at være kritisk stillet. Ikke at tage ting for gode varer uden kildeangivelse, er der hverken skam eller fordømmelse i.
Det skulle undre mig, om vi et et eller andet sted her i forummet, ikke kan finde dig stille spørgsmålstegn ved et udsagn og gerne vil have en officiel udmelding.
Edit: Og til #4: Velbekomme
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ferns d. 08-05-2012 20:24:08.
Da jeg sidder og overvejer om jeg skal forudbestille DIII via coolshop, for at sikre mig spillet til den 15. Ville jeg høre om der er nogen af jer der ved om det blot bliver som med mange andre spil, at de skal downloades fra nettet og derfor kan købes online i stedet for fysisk cd/dvd!
Hvis du absolut vil spille så tæt på midnat som muligt så køb det online på blizzards butik. Predownloads er der åbnet for men du kan ikke installere førend serverne går live
når jeg ser dig skrive her inde, så bliver jeg så ked af det, fordi jeg syntes det er synd at der findes et så sørgelig menneske i verden,
hvad er det at der forgår i dit MEGET mærkelig hovede? kan du ikke bare lade være med at skrive i steden for ALTID!!! skal køre på andre, og finde fejl andre, det er så pisse træls at se på
syntes helt seriøst du skal prøve at få løst dit problem, måske ville det være en ide at tage til en psykolog eller sådan noget