Nu da jeg selv har erhvervet mig et 680 ville det være interessant at høre hvordan det går med jeres oc af dette kort.
Mærke/model: Std Clock/boost: OC Clock/boost: OC Ram: Volt:
Personligt bruger jeg MSI Afterburner, men jeg syntes ikke at der er en volt ændring selvom jeg sætter den på +100mv og 111% TDP - er der andre der har nogen erfaringer med dette?
Min ændrer heller ikke volt hvis jeg sætter den til noget andet i Afterburner (ikke at jeg har brug for det anyways...)
Jeg har dog altid mit Power Limit stående til 132%, jeg synes ikke den clocker ekstra op hvis den står til 100%...
Point of View GTX680 (std. køler) Std Clock/boost: 1006/1059MHz (den peaker dog ved 1110MHz i Furmark) Std ram: 1502MHz OC Clock/boost: 1106/1159MHz (den peaker dog ved 1171MHz i Furmark) OC Ram: 1765MHz Volt: Std.
#1 Hvilken version bruger du af afterburner? Jeg kan kun sætte min til 111% og jeg har endda 6+8 pin i mit gfx så det må da være muligt at give den lidt ekstra.
Har mega mange problemer med at oc'e mit kort. Det som jeg kan få oc'ed clocken med er så lidt så det giver ingen mening. Og derudover så er max jeg har set den har clocket sig selv op på er 1173. Hvis jeg oc'er coren med 30-40 så rammer den max 1169. Så det gør oc i min verden ligegyldig, når jeg alligevel ikke kan mere.
Jeg kunne sikkert oc min mem mere end jeg gør, men ser ej heller den store gain ved at oc sine ram. :)