ER dette OK? Ang. levering.

Diverse d.  09. maj. 2012, skrevet af madsbendix
Vist: 1404 gange.

madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:37:12
Svar/Indlæg:
9/2
den 1. maj købte jeg en pc fra game-station.dk
der stod leveringstid 5-8 dage

torsdag den 3. kontaktede jeg dem angående leveringstid
de sagde"i midten af næste uge"

så kontakter jeg dem idag (den dag de sagde at de var færdige)
og så siger de " den er færdig i næste uge"

det synes jeg ikke er OK hvad siger i?


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Teresa d. 09-05-2012 13:36:53.
NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:47:14
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Hvad står der i deres betingelser?


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:48:43
Svar/Indlæg:
9/2
#1 ser lige :)


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:50:13
Svar/Indlæg:
9/2
#1 der står alt dette


Ordrebekræftelse/Levering
Efter at du har afsluttet købet, vises en ordrebekræftelse på skærmen. Den indeholder ordrenummer, navn og adresse på hvor varen skal sendes hen, betalingsmetode samt en oversigt over de bestilte varer. Ordrebekræftelsen sendes også til den indtastede e-mail. Herefter vil der være mulighed for betaling enten via kontooverførsel eller kreditkort (læs øverst).


Endelig faktura vil ligge ved computeren når denne modtages. Vi afsender normalt din ordre inden for 1-5 arbejdsdage efter bestilling. Alle ordrer bekræftes pr. mail.



Kan vi ikke overholde denne leveringstid, kontakter vi dig via e-mail.



Bemærk vi først afsender varen når betaling er modtaget. Hvis du fortryder dit køb ( Reklamationsret ) Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på game-station.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.



Emballage og varens stand, når du sender den tilbage Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Ved køb af softwear bortfalder fortrydelsesretten, hvis forseglingen brydes.



Ved køb af vare på game-station.dk er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.



Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til: Game-station.dk Ellekær 7 2730 Herlev Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse. Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.



Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os. Hvad skal jeg sende med tilbage? Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du vedlægger følgende faktura samt kontakt oplysninger.



Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret) Når du handler på game-station.dk har du selvfølgelig 2 års GARANTI på alle færdig samlede systemer, og 2 års reklamations ret på løsdele.



Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.



Vi refunderer rimelige fragtomkostninger Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.


Varen sendes til: Game-station.dk ATT: RMA
Ellekær 7, 2730 Herlev



Vi har brug for følgende information når du sender varen til os Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.



Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Følgeskader
Der ydes ingen erstatning ved følgeskader ved montering af defekte eller fejlleverede varer, ej heller til erstatning af tabt arbejdstid.



Levering med BRING
Game-Station benytter sig af BRING til forsendelser af pakker i landet. Leveringstiden på en PC vil typisk være 2-5 dage afhængig af lager profil. Med Bring bliver pakken leveret med fragtmand når du er hjemme. Leveringen finder sted imellem 17-21 på alle hverdage.



Kunden vil blive informeret pr. Email ved ordre afsendelse, samt få vedsendt sit Tracking nummer på pakken.



Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på game-station.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse


Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.



Personoplysningerne registreres hos Game-station.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.



Direktøren for game-station.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på game-station.dk er Simon da Silva.



Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.



Oplysninger afgivet til game-station.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.


Som registreret hos game-station.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til game-station.dk via e-mail info@game-station.dk.


Kilde: http://www.game-station.dk/ter...


Lussiboy
 
Superbruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:50:53
Svar/Indlæg:
259/32
Altid kigge på trustpilot.dk når du handler. Der er få mennesker der har klaget over leveringstiden fra deres side, men den skal nok kommme.


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:51:02
Svar/Indlæg:
9/2
og de har ikke kontaktet MIG via E-mail, Jeg har kontaktet dem, det er for dårligt !


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:53:10
Svar/Indlæg:
7765/230
Ikke ok. Jeg havde annulleret og bestilt et andet og mere troværdigt sted... :yes: 😛

eller endnu bedre, selv indkøbt og samlet den pc.. 😳


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 09-05-2012 11:54:45.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
09-05-2012 11:53:32
Svar/Indlæg:
2672/468
Så afbestil og bestil et andet sted?


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:55:59
Svar/Indlæg:
9/2
har ikke mulighed for at bestille et andet sted da jeg ellers vil få nogle dårligere specs, og jeg kan ikke samle selv 😕


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2012 11:59:54
Svar/Indlæg:
7765/230
http://www.komplett.dk/k/cl.as...
her kan du jo selv konfig. din pc.. og mulighed for en xtreme hvis du kigger lidt rundt på siden.. :yes:


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 09-05-2012 12:01:10.


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
09-05-2012 12:09:02
Svar/Indlæg:
9/2
har skrevet en anmeldelse på trustpilot.dk og ser hvordan de tager det 😕


Sharkgaming
 
Overclocker
Tilføjet:
09-05-2012 21:54:37
Svar/Indlæg:
54/3
Hej Mads,

Som du jo sikkert allerede ved så har Sharkgaming opkøbt Game Station tidligere på året.

Ift. Leveringstiden så kan jeg ikke se nogle ubesvarede mails? Vi er næsten med på de maksimalt 24 timers svartid på mail, men vores telefon og chatsupport gløder lige pt. så det kan være svært at komme igennem selvom der er indkaldt alt mandskab og lidt til.

På forsiden står der tydeligt: BEMÆRK! GRUNDET EXTRAORDINÆRT MANGE ORDRE ER DER EN FORVENTET LEVERINGSTID PÅ 5-8 DAGE!

Jeg beklager at du ikke har fået nogle mails, men ikke alle ordrer er berørt af at vi har meget travlt.

Vi kæmper rigtigt meget for at få produceret så meget som muligt og er næsten med på den normale leveringtid igen, husk dog altid at vores leveringstid er anført i hverdage hvorfor det faktisk ser en del bedre ud (husk at fredag sidste uge var helligdag)

Jeg håber at du bliver glad for maskinen når den lander i næste uge, kan forsikre dig om at der ikke er noget lusket ved den :) Jeg regner med at kontakte dig i weekenden med en nærmere update på ordren.

Mvh
Christian
Souschef
Sharkgaming Systems


madsbendix
 
Bruger
Tilføjet:
10-05-2012 10:51:12
Svar/Indlæg:
9/2
#11 har fået hjælp af en af jeres supporters på chatten, og han var meget venlig, jeg er nu tilfreds og glæder mig til at få mit nye system
😉

Mvh
Mads Frey Bendix 🙂