Hej Mads,
Som du jo sikkert allerede ved så har Sharkgaming opkøbt Game Station tidligere på året.
Ift. Leveringstiden så kan jeg ikke se nogle ubesvarede mails? Vi er næsten med på de maksimalt 24 timers svartid på mail, men vores telefon og chatsupport gløder lige pt. så det kan være svært at komme igennem selvom der er indkaldt alt mandskab og lidt til.
På forsiden står der tydeligt: BEMÆRK! GRUNDET EXTRAORDINÆRT MANGE ORDRE ER DER EN FORVENTET LEVERINGSTID PÅ 5-8 DAGE!
Jeg beklager at du ikke har fået nogle mails, men ikke alle ordrer er berørt af at vi har meget travlt.
Vi kæmper rigtigt meget for at få produceret så meget som muligt og er næsten med på den normale leveringtid igen, husk dog altid at vores leveringstid er anført i hverdage hvorfor det faktisk ser en del bedre ud (husk at fredag sidste uge var helligdag)
Jeg håber at du bliver glad for maskinen når den lander i næste uge, kan forsikre dig om at der ikke er noget lusket ved den :) Jeg regner med at kontakte dig i weekenden med en nærmere update på ordren.
Mvh
Christian
Souschef
Sharkgaming Systems