Øv, fik bare en mail om at de var begyndt at pakke og sende ud i dag, og at jeg ville få en mail til, når min blev sendt 😢 ...hva' fanden, bare de når at sende den i morgen, og PostDK får den ud til tiden
#12 Min er ikke kommet. Den sendes nok først mandag alligevel. Jeg undrede mig også over ikke at have fået en mail om at den var afsendt, som jeg plejer selvom det står på min ordrekonto fra den seje shop 😀
Men hvad pokker, jeg kan alligevel først game tirsdag aften. Vi er jo nogle der skal få landet til at køre rundt 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 12-05-2012 13:10:28.
#17 altså baby... det er jo ikke det det drejer sig om hvis ikke du er klar over det... :no:
VI VIL BARE HAVE DEN FUCKING SPILÆSKE NUUUUUU 🤣
Nu er det jo en gang også sådan at et firma ikke må trække dine dollars FØR varen er sendt, så derfor kan man undre sig om spillet er "forsvundet" i posten, siden det er sendt natten til fredag og ikke er kommet frem lørdag (har bestilt en normal udgave så den ankommer i brevpost).
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Micks d. 12-05-2012 13:24:23.
#34 har du husket at afinstaller beta installer? Det skal helt væk og så prøv igen. Men min siger også fejl men når jeg prøver at logge ind, men det jo så nok fordi at serverne ikke er oppe før 00:01. :yes: