Da jeg er ved at sætte min computer op så den spiller, vil jeg lige høre hvad folk bruger til at kontrollerer temp på deres AMD kort?..
Og specielt hvis man kører i CF.. For tager man Catalyst Control Center, så viser den kun temp på det ene kort når man kører CF. Hvis man ændre og ikke kører CF, kan man kun se temp på det ene kort?..
Jeg har downloadet GPU-Z, og der står oplyst temp i. Men Skal man hente noget andet i stedet?.. MSI afterburner bruger man det også til AMD kort?
har prøver afterbruner men kan ikke se temp på gpu 2.
Aida64 hvor du vælger pc herefter føler og du får alle temps på et nemt overskueligt billede får alle grafikkort med både gpu core, shader,memio og vrm for.alle kort samt CPU temp mv. Klart det bedste jeg har prøvet.
#7 hvad hvis du kun har 1 skærm til CF? Er der så to kort inde i CCC?
Jeg køre med 3 kort på en skærm. Jeg har 3 kort inde i CCC som jeg kan se temperaturer på som jeg lyster.
#0 Hvis du ikke kan se dine kort i CCC eller i AfterBurner, eller i GPU-z er det nok sådan, at dit system ikke engang kan finde kort 2, og du slet ikke køre CrossFire 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af freak_master d. 12-05-2012 03:33:38.
Jeg kan ikke se temp på gpu to. Kan kun på gpu 1. men computeren kan godt se begge gpuer.. Jeg kan også godt se hvilken hastighed gpu to kører med, men ikke temp på den..
Der er to i og de er aktiveret til cf.
med Aida har jeg nu i den helt store udgave.. Og temp på gpu kan jeg ikke få frem? jeg kan få på mit bundkort og min cpu men ikke gpu..
Nå det hele virker her til morgen. Computeren har nok lavet en fejl, og ved at være genstartet er alle temps der. Men kan stadig ikke finde temp i Aida.. Hvordan finder jeg dem på gpu´erne?