Razer Naga spørgsmål

Spil d.  12. maj. 2012, skrevet af Bryan
Vist: 547 gange.

Bryan

Overclocker
Tilføjet:
12-05-2012 11:17:24
Svar/Indlæg:
14/2
Jeg står og skal købe en ny mus. Jeg spiller WoW fra tid til anden, og nyder derfor godt af flere end det almindelige antal knapper på den.

Pt. Bruger jeg Steelseries' WOW mus, hvilket har gjort der godt, men står til en udskiftning.

Her kommer mit spørgsmål: Med Steelseries musen kan man binde lige hvad man har lyst til til de ekstra knapper. Du åbner Bartender, placerer makøren på den spell/makro/ability du vil have binded, og trykker så på den ønskede knap på musen, som ability'en skal bindes til. Simpelt.

Kan man det med en Razer Naga? Eller er det forudbestemt at de 12 knapper på siden, kun kan "erstatte" de numeriske taster på tastaturet? Giver spørgsmålet mening?

Jeg har nemlig ingen problemer med f.eks. At bruge knapper 1-6, samt de omkringliggende bogstavs knapper med min venstre hånd. Jeg ønsker at mine mouse bindings skal give flere keybinding muligheder, ikke erstatte dem jeg allerede benytter.
NKjaer

Overclocker
Tilføjet:
12-05-2012 11:35:03
Svar/Indlæg:
135/6
Har den selv. Og mener at med Razers Software kan du sagtens gøre det:) P.s Det er en fucking lækker mus

ZenN

Overclocker
Tilføjet:
12-05-2012 23:58:44
Svar/Indlæg:
120/9
Kunne man i hvert fald med min Lachesis 5600 edition, så det er jeg næsten sikker på, at man også kan med Naga :yes: