Torchlight 2 vs D3 vs Path Of Exile

Spil d.  13. maj. 2012, skrevet af Jones9000
Vist: 1064 gange.

Jones9000

Superbruger
Tilføjet:
13-05-2012 14:46:51
Svar/Indlæg:
817/109
Tænkte jeg ville oprette en tråd omkring, hvilket H&S spil folk regner med de komme til at bruge tid på. Jeg har nu spillet Beta i alle spillende og dette er mine tænker indtil videre.

D3:
Skuffelse... Jeg har spillet utroligt meget D2 især LOD og jeg derfor havde jeg måske skruet mine forventning for højt op. Jeg syntes spillet virker UTROLIGT låst, jeg regner selv med at lave en Deamon Hunter når spillet kommer. Jeg tænkte jeg ville kører Hungering Arrow med Skatter rune og opstår problemet så, dette build er klar i lvl 26. det vil sige der skal ikke nogen form for ændringer resten af spillet, det virker i min verden lidt tamt. Hvad tænker i andre om dette ?? er der for lidt i D3 ?

Path Of Exile:
Største overraskelse blandt de tre spil, mest fordi spillet er gratis så havde ikke regnet med det ville være godt. Dog har jeg også har nogle bekymringer, det passive skill tree virker simplehen som om de bare har kastet skills ned over de forskelige char. Hvorfor skal min Shadow char, have jeg ved ikke hvor mange skills der går på bue og pil ?. Forstå mig ret frihed er godt, men der er allerede en Hunter char i spillet.. Men Spillet virker dog ellers som et ret godt spil, men pga. spillets markedsmodel tror jeg dog det kan gå hen og dø. Efter min mening giver de simpelhen for meget og der er ikke umiddelbart behov for at bruge penge på det.. hvad tænker i ?

Torchlight 2:
Spillet virker som en klar vinder, efter min mening. Der er et helt normalt Skills og attributes system som man kender det. Dette kan dog henledes til at de har taget den sikre vej og ikke tør at være opfindsomme. Spillet virker vel balanceret og grafikken er efter min mening lige i øjet. Dette er dog klart det spil jeg har brugt mindst tid og derfor kommer der sikkert flere små ting der kan trække ned.

Konklusion:
Jeg kommer nok i sidste ende til at spille dem alle mere eller mindre. Dog hælder jeg til Torchlight 2, bliver spillet der bliver brugt mest tid på.

Håber folk er klar på en lille debat, da jeg er utroligt interesseret i at hører jeres mening omkring emnet.

sitzo

Superbruger
Tilføjet:
13-05-2012 17:32:17
Svar/Indlæg:
5/1
Diablo er jeg super spændt på!. har spillet Beta og jeg synes den var rigtig fed, Dog lidt kort men ellers mega fed.

Path of Exile har jeg ikke prøvet, har set lidt vids om det. Og må sige det fanger mig ikke helt.

Torchlight 2 har jeg ikke prøvet, men spillede den første.
faktisk fint spil, Dog lidt ensformigt i længden. Skal helt sikkert også have Torchlight2 når det kommer.

Hvordan har du fået fat i beta'en til Torchlight?

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2012 20:25:54
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 jeg er enig udfra D3.

Jeg er blandet føelse messigt omkring det, var bidt af demo´en, Grundet at blizzard det med at få folk til at blive bidt af deres spil (i vært fald diablo serien).

Dog er jeg MEGET i mod at de har ændret skill og Attribute systemet, det er meget dårligere nu, Ikke nær så nemt at costumize, man kan jo kun via items nu, hvilket imo er lidt tamt, men jeg er dog med på vognen fra i morgen hvor mit D3 forbhåbentligt ankommer. Så kan jeg jo altid preinstall så jeg er klar til release. 😉

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 13-05-2012 20:26:13.

Jones9000

Superbruger
Tilføjet:
13-05-2012 23:32:56
Svar/Indlæg:
817/109
Fik den per mail. har været meldt til siden man kunne. :) så det er bare melde sig op og håbe.

ja det er virkelig et mærkeligt system de har fået lavet sig med de skills.. (IMO) men jah self skal man være med fra starten. ;)

Audane

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2012 07:21:42
Svar/Indlæg:
461/31
I har forhåbentligt opdaget den funktion man kan slå til således at man frit kan vælge hvilke skills går derhen man vil ( keybinds).
Kan ganske enkelt ikke se hvordan I kan sige at det er sværere at lave frie valg/anderledes builds i D3 end D2...øjnene der ser måske?!?

Jones9000: skriv i tråden om nogle måneder om hvorvidt du er kommet godt igennem inferno kun med hungering arrow lvl 26 build venligst 😲

Jones9000

Superbruger
Tilføjet:
14-05-2012 14:11:47
Svar/Indlæg:
817/109
det er masser af muligheder, du får bare ikke samme progrations følelse gennem skills, da de som sådan ikke bliver bedre.

Self har jeg ikke kun tænkt mig at bruge den ene skill. Men jo det bliver klart min primary skill altså på venstre klik...

Audane

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2012 12:02:18
Svar/Indlæg:
461/31
Dine skills bliver jo netop bedre pga dit gear....

NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2012 12:34:41
Svar/Indlæg:
857/27
Ser også frem til torchlight, jeg var ret stor fan er 1`eren.

Jeg har dog købt D3, og det vil jeg nok spille et stykke tid, men torchlight 2 bliver også købt.