Bruger
Tilføjet:
15-05-2012 21:52:54
Svar/Indlæg:
5/1
Min computer crasher i den forstand, at den pludseligt går i sort skærm (lyden hakker i et par sekunder, og er derefter stille), og min skærm opfører sig som computeren er slukket (no signal).
Mit problem er så, at det er MEGET spontant. Der kan gå flere måneder hvor der intet sker, og så vender det tilbage. Har haft problemet siden jeg har købt spanden, men har aldrig fået det fixet permanent. Når jeg spiller World of Warcraft crasher den ikke, når jeg spiller Heroes of Newerth crasher den indimellem (måske 1 gang efter 2-4 timers spil), men i Diablo 3 crasher den ca efter 30-45 minutter. Den crasher _aldrig_ uden jeg spiller. Genstarter min computer, hvorefter jeg så kan spille fint uden nogle indvendinger, indtil næste crash.
Jeg har haft den til diverse computer forretninger til reparation, men som sagt, aldrig nogen permanent løsning.
Mit gfx er et Radeon 6950 flashed til 6970. CPU'en er en 3.4 ghx amd phenom II, ikke overclocked.
700 watts PSU
Computeren er absolut ikke for varm på noget tidspunkt, har god køling.
Nogle idéer? Jeg er helt lost, og det er FANDEME irriterende, undskyld sproget.
Til sidste skal der lige nævnes at jeg har haft brugt Uniblues DriverScanner, hvilket fixede mine crashes i ca 3 måneder, hvorefter det er kommet tilbage (for ca 2-3 uger siden), skal jeg prøve med en systemgendannelse?