Det giver dig et højere tryk at serieforbinde dem, men ikke noget du vil kunne mærke tror jeg.. Jeg køre men en laing ddc 10w, og køler de samme ting som dig undtagen hdd og det virker fint.
De skal have præcis den sammevløftehøjde, ellers nytter det ikke noget at koble dem serielt, da den ene så bare vil begrænse den anden.. Jeg ville få fat i de sidste ting til at lave 2loops 🙂
Moderator
Tilføjet: 16-05-2012 09:23:33
Svar/Indlæg:
5039/109
De behøver ikke at være ens. For lige så snart der kommer et stykke slange efter en pumpe så er der modstand. Og der vil en ekstra pumpe hjælpe lidt. Tror dog ikke det giver det store, med mindre du har et meget restriktivt kølehoved i loopet, de har nemlig glæde af at vandet bliver spulet ind i det.
Det giver ikke rigtig noget at flytte mere vand, det ændrer ikke køleevnen i systemet ret meget. Jeg har en pumpe til følgende system Chipset 980x cpu 2 stk 580 gtx 1 480 radiator 1 240 radiator 1 reservoir Uanset om jeg sætter pumpen til at køre på min eller max så ændrer det ikke ret meget, vi snakker måske 1 grad på de forskellige ting
Undskyld jeg forstyrrer på denne tråd, men ville høre om det er muligt at smide 2 FORSKELLIGE pumper på samme lop, ik no0get med at det er bedre,,,de har jo hver deres kraft.
Bruger
Tilføjet: 17-05-2012 16:22:25
Svar/Indlæg:
31/0
Jeg ville også nøjes med en pumpe, da den er rigelig kraftig til at trække dit system. Og så er det jo altid godt at have en på lager hvis den anden skulle stå af :D