Støvfilter til fractal design core 3000

Case-modding d.  18. maj. 2012, skrevet af gasolin
Vist: 508 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2012 15:43:22
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg spurgte engang om noget støvfilter til min fractal design core 3000 og fik et link, jeg kan selvfølgelig ikke finde indlægget,linket(typisk).

Jeg spørger så igen, støvfilter til mit kabinet det skal sidde så det ofter er svært tilgængeligt f.eks før den øverst blæser som sidder meget få cm fra min artic pro 7 cpu køler, så hvis man kan nøjes med at støvsuge filteret, så tæt på filteret som det nu er muligt og for det helt støv frit ville det være dejligt.

Gør så ikke noget hvis jeg skal skifte det en gang om året.Det link jeg fik kostede filteret kun omkring 15 kr tror der var 50% rabat på filteret.

Jeg ville nemlig rense min pc lidt (første gang jeg har en stationær og første gang efter jeg har fået den bygget,samlet) der var så meget støv på cpu blæseren(køleribberne før blæseren,stadig fuld ud acceptabel temperatur, når jeg har spillert crysis 2 og hurtigt tjekker temeperatur med speccy)at jeg tænkte jeg lige måtte undersøge om man kunne få støvfilter til mit kabinet (procunsolt,klingenbergdata,tj data i odense har ikke noget).

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 18-05-2012 15:46:51.