Sikkerhedscertifikatet for dette website er endnu ikke gyldigt! Du forsøgte at besøge www.facebook.com , men serveren viste et certifikat, som endnu ikke er gyldigt. Google Chrome kan ikke garantere, at du kommunikerer med www.facebook.com og ikke en ondsindet person. Computerens ur er i øjeblikket angivet til til tirsdag den 18. maj 2010 20.46.23. Ser det rigtigt ud? Hvis ikke, skal du korrigere fejlen og opdatere siden. Du bør ikke fortsætte, især ikke hvis du ikke tidligere har fået denne advarsel for dette website. Fortsæt alligevel Tilbage til sikkerhed
Hvis jeg fortsætter vises FB som en hvid side med blå skrift ude i venstre side.
På min bærbare som kører på samme net, bare trådløst, virker FB som normalt. De kører begge på Chrome, men problemet ses også på andre browsere på den stationære.
For nogen tid siden havde jeg et problem med at systemhøjtaleren hylede konstant.
Problemet blev løst ved at tage batteriet ud af MB. Var det ved den lejlighed at datoen kom bagud? Hvis ja. Hvorfor viste sikkerheds problemet sig ikke før nu?
Bios og Windows tid altid den samme, med mindre du ændre tidszonen. Og der bliver nævnt '18. maj 2010 20.46.23.', og senere at bios'en var to år bag ud :)