Hvis jeg havde den SSD ville jeg beholde den grønne knap og klippe den røde knap af og mentere en nøgletænding istedet, så man skal bruge en nøgle til at ødelægge disken.
#14 - Det bunder vel i at Runcore ikke gad kigge på mønstrede boxershorts mere?
Der er en masse konfirmander der har lommerne fyldt med penge for tiden ...Det giver hængerøv. De har sikkert lige så mange piratkopier liggende i GB på Harddisken og så fik Runcore ideen:
Den røde knap kan give (falsk eller unødvendig?) tryghed overfor den store stygge antipirat-industrien og derved kan vi lette konfirmandernes lommer!
#15 Konfierne smider nok ikke om sig med penge. Jeg tror generalt, at de går meget op i IT. Da det er typisk dem, som er med til bære IT-verden fremad. Jeg husker selv dengang, at man skulle have det vildeste udstyr end vennerne. Det var også dengang, en anden kammarat i følge ham selv. "hackede helle skolensit-system", men jeg ved ikke om det er sandt er også lidt ligeglad. Da det nu er ved være så mange år siden.
kort og godt
Jeg tror nok de unge ved alt om dll og gamle ATP. ATP har fået nyt navn, men jeg ved ikke lige hvad de hedder idag. Jeg ved bare, at atp ikke er så aktive mere. Da der har været nogle sager, hvor folk ikke har kunnet stå til ansvar for deres handlinger... Jeg syntes bare ofte, at dll film er ringere end de købte film/serier.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 20-05-2012 20:32:28.
#15 Som jeg sagde. Et pr stunt. Men selv hvis konfirmander er vilde med den slags, så kan jeg ikke helt se hvordan de skal tjene penge. Den er jo ikke ligefrem hurtig eller banebrydende teknologi.
Jeg kan se at mit forsøg via en humoristisk tilgang, på at kalde Runcore's "Desintegratorenhed" en dødsejler, fejlede.
Konfi'er er selvfølgelig ikke så dumme/stereotype som indlægget gav udtryk for. De er velvidende om APG's forfald og tilblivelsen af RettighedsAlliance. Herunder, uanset navnet, hvad de ikke har/eller kan opnå.
Så helt konkret uden humor og med punktum til slut: