Er du gal der er mange indlæg. Men har faktisk nogen billeder af folk som har lavet sådan en om til en computer, dog lidt tung at trække med rundt til div. Lan aftener.
det fantastiske er jo at den er sat ind under til boligen/andre møbler... kunne selvfølgelig bygges om til en sej gamer stol=her vil jeg sidde til kun skelettet er tilbage 🤡
#20 Jo hvis ikke man selv skulle hente, leveret i Valby på 6.sal så ku jeg da godt smide de 950-... Får jo brug for den på et tidspunkt.. 😛 Så ku jeg også få den moddet inden..Ingen sten - men alle kan høre hvor kaninen ligger begravet..he he
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 22-05-2012 19:01:28.
Hvor ville jeg vanvittigt gerne have haft fingerne i den kiste, men 1) Helt på fyn 2) Den er solgt, æv bæv.
1) Har en fin kolonihave, i en have forening med en masse ældre personer - Det ville være enormt sprød humor at smide den op i haven som blomster kasse. 2) Vi holder halloween fest hvert år, og går netop og snakker om at vi skal have bygget en kiste til kolde drikkevarer i år, kunne have været så genialt med sådan en fullsize kiste stående på bordet.