opdatere bios på bundkortet
P8Z68-V PRO/GEN3 BIOS 3304
hvis det ikke allerrede er gjort
du kan installer windows 7 på gammel hd og opdatere firmware på sdd husk den stå som achi fra din gammel hd
http://www.ocztechnology.com/s...
jeg kører med sdd på z68 med en magen til ocz sdd uden problemer
hvis det ikke skal du nok kikke på din windows 7 at der må være fejl i den
SSD´en skal komme frem som enhver anden enhed normalt ville, også uden en driver (drivers skal ikke bruges til alm HDD´s eller SSD´s)
Drivers under install er til når windows installeren ikke har driveren til chipsættet/extra controllers i sin installer driver "database", også er man nød til at give den denne driver for at kunne "se" enheden i installeren (PCI-E SSD´er som Revo fra OCZ, er vist de eneste lager enheder som direkte kræver en driver)
Så vi er nok ude i noget manglende chipsæt/controller driver, eller at du bruger en forkert Sata port (evt en du har slået fra?)
Hvis du har tilsluttet din SSD til Intel SATA3 portene, og ikke trykker F6 under opstarten - så hælder jeg også til en syg Windows 7
Jeg har lige prøvet det samme på en computer jeg samlede for en ven. Vi prøvede først med installering fra USB 3.0 pen, da det går hurtigere end DVD og fordi han ikke havde købt optisk drev endnu. Der kom dog samme fejl frem, og vi måtte i stedet købe optisk drev og benytte DVD.
Det var sgudda pokkers med den disk. Jeg ville tilbyde at sætte den i mit system men det et par år siden jeg boede i maribo. Har du en kammi hvis setup du kan smide den i? Held og lykke igen-igen.
Har en ssd magen til og et Z68 board. Fik nøjagtig de samme billeder som dig, da jeg installerede Win7 fra usb.
Smed driver cden, der fulgte med bundkortet i og installerede bla. usb3 driverne. Efter et par forsøg, kørte det bare derudaf.