Åben døre og vinduer til skyggesiden (hvis solen er lige på den side hvor du åbner til, kan det tænkes det næsten bare bliver varmere >_>) Hvis du har en/flere blæsere, så tænd dem. Kolde drikke (vand, cola, øl eller noget andet efter din smag) Is er også godt mod varmen, men hvis man samtidigt skal have gang i computeren, så kan det være besværligt at have en hånd optaget...
Find et rum, som vender mod nord. Jeg har personligt en ø50 hul direkte ud til omverden åben 24/7. Når vinden er i vest eller øst, så har jeg side vind ind af vinduet fantastisk...
Jeg ved godt, at det ikke er miljø tidens ånd, at have direkte hul ud på den anden side. Dog er lavet lidt isolering i form af et ligge underlag og pæn pastik ting indenfor.
Det er kun pussygnubberdrengene, som går meget op i miljødelen. det er der gode penge i og de kan have god samvittighed, når de laver damen. Så ved de, at næste gen, nok skal klare den. 🙂 osv, personligt har jeg sådan, at man selv skal sætte ens grænse for miljøpis også huske leve...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 24-05-2012 19:50:18.
Prøv at lav gennemtræk. Som det er udenfor lige nu, så kan det godt betale sig, fordi luften ikke er 27-30 celsuis, men "kun" i 23 nabolaget.
Så hvis du får lidt gennemtræk, så ville jeg mene at det hjalp. Selvfølgelig ikke hele tiden, men med lidt koldt vand og luft der bliver skiftet mellem hver match i BF3, så skulle den være hjemme.. Sådan da 🙂
Hvis det er, så kan du også gøre det at du bare åbner vinduet og drikker masser af vand. Her sidste sommer sad jeg og gamede APB:R i 32 grader på 10 kvm. Faktisk slet ikke så slemt som det lyder 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tha_noob :) d. 24-05-2012 20:24:12.
Shadowhunter du overser vist den kendsgerning at vi ikke er mange der bare kan vælge et rum. Vi har de rum vi har og må finde ud af at bruge dem så godt vi kan.
Har en makker med en gammel bil, som kommer fra nordjylland, jeg bor i sønderjylland.
Når han er på besøg om sommeren, har han altid, ½liter flasker med, som har lagt i fryseren, en dag eller to.
Så sidder han med dem ved løgene 😛 , når han køre frem og tilbage i sommervarmen, for ikke at få det for varmt.
Ifølge ham, har man meget store blodåre, i benene, i det område, og derfor kan det holde ham kold. Så han skal altid låne fryseren når han er på besøg, for at have flasker til hjemturen..
Men det må jo også virke, hvis du nu sidder og gamer, så tag lige en frosen, flaske mellem benene.. 🤣
Folk kender jo så meget til vandkøling så de burde også kende de basale principer ved den menneskelige anatomi.
Det bedste måde ved at køle kroppen ned er at gå direkte til kilden. Hold dine håndled under koldt rindende vand for en stund. Dine blodårer ligger tættest på huden her så derfor er du mere modtagelig for kulde her, dvs dit blod køles ned og transporteres så rundt og køler andre vitale dele end blot din hud. Ellers hvad der virkelig virker. Isvand i en fodbalje og så fødderne i - så virker det hurtigt og i god lang tid.
Du tager en pumpe, en radiator og et kølehoved (socket bestemmes efter hovedstørelse) Du spænder kølehovedet på panden, og starter derefter pumpen. Sådan køler en gamer sig ned.