Hey, med frygt for at starte en dårlig trend her på forum. Prøver jeg nu alligevel 😳
Ville lige høre om ikk der var en med et Diablo 3 guest pass de kunne undværre. Da jeg lige har mulighed for at få det prøvet idag (har normalt ikke adgang til spille pc eller internet.
Jeg er simpelthen ved at gå til hvis ikke snart jeg får det prøvet.. har vist spillet de to tidlige spil lige rigeligt hehe xD
men de er ikke til at støve op på google og coolshop har ikk flere på lager 8(
#1 Ville være alt for nice med et guest pass.. har læst meget godt om det, men bliver næsten nød til lige at prøve selv for at se om det nu også har den rigtige stemning 😳
#2 ja det gør man, jeg har overvejet at købe det, men det ville være rart og vide om det ville være noget for mig. inden jeg bruger 450kr på en digital download 😳
#0 Jeg har hørt meget dårligt om spillet, men derfor kan andre da godt syntes det er godt.
Det postive er historien er god i spillet.
kritikken af spillet ligger i det er for nemt på normal. (det er først på nightmare begynder blive svært) Items er meget level bundet i forhold til det gamle. Spillet er lavet til at du ikke selv kan designe din egen persons udstyr.
Bruger
Tilføjet: 27-05-2012 10:12:57
Svar/Indlæg:
3/0
Hej alle.
Jeg tænkte på om der var en venlig sjæl som kunne undvære et Guest Pass, da jeg meget gerne vil prøve spillet inden jeg køber det. Har ikke spillet de foregårende, men alle snakker om Diablo 3, så må jo se hvad det er for noget