Hej,
Jeg har en hjemmeside med gratis Photoshop kurser. Jeg vil gerne lave et banner ude i siden, som følger med ned når brugeren scroller på siden. Er der nogen der ved hvordan man gør og som vil hjælpe?
- Søren
Lyder dejligt. Takker. Det må godt være noget der drøner op/ned, altså animeret når man scroller. Hvis du forstår. 😳
Hej,
Jeg har en hjemmeside med gratis Photoshop kurser. Jeg vil gerne lave et banner ude i siden, som følger med ned når brugeren scroller på siden. Er der nogen der ved hvordan man gør og som vil hjælpe?
- SørenLyder dejligt. Takker. Det må godt være noget der drøner op/ned, altså animeret når man scroller. Hvis du forstår. 😳
Hvorfor i alverden vil du dog have det, ikke så lang tid siden der var sådan en reklame her på siden...Og den var fanme ikke populær - skal jeg da lige minde dig om.. 😳
Netop den jeg sidder med og roder lidt 😛
For en newbie som mig, er det måske en smule mere besværligt end først forventet, CSS på din forside er skrevet som inline CSS (korrekt?) og gør vist derfor overstående eks en smule dårligt at bruge som udgangspunkt (ihvertfald CCS)
Men jeg lærer da lidt alligvel 😀 Er det en side du selv har skrevet forresten ? 🙂
Hej,
- SørenLyder dejligt. Takker. Det må godt være noget der drøner op/ned, altså animeret når man scroller. Hvis du forstår. 😳
Hvorfor i alverden vil du dog have det, ikke så lang tid siden der var sådan en reklame her på siden...Og den var fanme ikke populær - skal jeg da lige minde dig om.. 😳
Kommer sådan set ikke sagen ved.