Hjælp til valg af kabinet

Diverse d.  30. maj. 2012, skrevet af Flmr77
Vist: 589 gange.

Flmr77

Overclocker
Tilføjet:
30-05-2012 12:27:58
Svar/Indlæg:
158/14
Hej.

ville høre om der var nogen herinde der kunne komme med oplysninger om henholdsvis
Fractal Design Define XL http://www.edbpriser.dk/kabine...
eller
Corsair Carbide Series 500R
http://www.edbpriser.dk/kabine...

da jeg står og skal vælge et nyt kabinet, lige pt. har jeg disse to i tankerne, men nye input er også velkomne.

Krav.
støjsvagt
god køleevne
mulighed for køling af 7850 cf setup med tiden
gode vandkølingsmuligheder hen af vejen.
Atx formfaktor
Mulighed for at installere vandkøling i fronten ( dvs, harddisk skuffer skal kunne fjernes)

Mvh Flmr

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2012 19:17:04
Svar/Indlæg:
2155/123
jeg har et coolermaster 690II advanced og det tror jeg opfylder alle dine krav

Flmr77

Overclocker
Tilføjet:
31-05-2012 13:19:41
Svar/Indlæg:
158/14
Bestemt også et interessant kabinet, men synes det bliver lidt overkill at købe det når det er inkl. psu da jeg har en corsair Hx 850 med mindre end 1 år på bagen.

Tak for input

MVH Flmr

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2012 14:35:52
Svar/Indlæg:
2155/123
#2 det er skam ikke incl 🙂

Har selv samme PSU og kabinet og det fungere bare, der er bare en ulempe og det er der måske kun er plads til en ledning mere til HDD'er og alt det der i stømforsyningen hvis du skal have vand og radi skal ligge i bunden grundet den lange længde på PSU'en.

Jeg kan godt leve med jeg kun kan have et stik i da jeg kun bruger en ssd og en vandpumpe til vandet, men hvis du bruger mange grafikkort og eller har mange hdd/diskdrev så skal du nok finde en anden løsning.

Der kan ikek rigtigt monteres vand i fronten, men en tyk 240mm i bunden og en tynd 240 mm i toppen kan det blive til. Og hvis du kun har brug for en 120mm så kan den monteret i bagenden på skiftet 🙂

Håber det gav lidt information om kabinettet, vand og din PSU. Spørg endelig hvis der er mere du vil vide.

Flmr77

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2012 01:19:05
Svar/Indlæg:
158/14
ok, takker for info.

vil tage en tur ind på Sillicon alley for at se om man ikke kan få hands on på de 3 kabinetter, synes det er svært at vælge ud fra tests.

Må erkende at det Antec Three hundred jeg pt. har, ikke egner sig særligt godt til det jeg ønsker og støjer for meget til min smag.