Overclocker
Tilføjet:
31-05-2012 11:56:43
Svar/Indlæg:
71/31
Jeg synes at have søgt en del på det her.
Men kan ikke helt finde noget om det.
Men har en flytbar harddisk på omkring 1 tb som jeg bruger som backup af billeder og sådan noget, bare sådan at hvis min computer en gang gik ned, så var det gemt, plus har ikke meget mere end 500 gb harddisk på min computer.
Men så her sidste år, skulle vi flytte og min søn som var omkring de 3, ville også gerne hjælpe, og ved et uheld taber han så den harddisk, og der lød godt nok et højt knald, da den ramte gulvet.
Når jeg så forsøger og sætte den til min computer, kommer der lys i den, men den bliver ikke vist på min computer, den finder ikke drevet, og den laver bare sådan en lav hakke lyd, efter at have søgt lidt om det på google, kan jeg så læse mig til at det er fordi den har sat sig fast, spørgsmålet er så.
Hvor pokker får man lavet sådan noget henne ?? har spurgt i et par computer butikker, og alle siger neeeej det kender vi ikke rigtig noget til.
Og forsøgte selv at og åbne den så flotte plast kasse, og opdager så det er en alm. harddisk der gemmer sig derinde, og den er der ingen skader på, hvad jeg kan se.
Håber lidt på i herinde kan hjælpe, og hvis i selv kan eller bare kender nogen, der kan lave den, betaler jeg jo for det.
Men hvis i anbefaler, må det meget gerne være omkring københavn.
/Jonas
/Jonas