Jeg går med tanken om at købe mig en ny bærbar. Mine umiddelbare krav er at den skal være til at have med rundt, altså 13,3-14" ca, mååååååske kan jeg godt klare at få en 15,6" men det har jeg ikke helt afklaret mig selv med. Jeg skal bruge bærbaren til studie, men også som min primære computer hjemme, altså er en rimelig stor harddisk krævet, samt et "rimeligt" grafikkort (Det behøver ikke kunne trække noget i ultra high eller noget, men ville gerne hvis det kunne trække diablo 3 på low/medium) Jeg har ca 5000 at gøre godt med, hvad ville være mit bedste bud?
Rent specifikationsmæssigt virker det som et godt bud. Jeg vil dog anbefale at vente til der kommer bærbare med Ivy Bridge CPU'er, hvor grafikken er HD 4000 og okay stærk med lavt strømforbrug.
#3: Så den var på tilbud den anden dag hos komplett til 5600 ca. Ved ikke lige om den stadig er det. Men helt klart et rigtig fint bud ( Ville foreslå den samme 😀 )
Var ude og se den timeline x irl her den anden dag, og der synes jeg også den var knap så tiltrækkende. Er der nys om hvornår de ivy bridge begynder at blive lidt mere udbredte?