Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2012 02:58:11
Svar/Indlæg:
5505/640
Jeg handler tit hos elgiganten, lige pt har jeg købt(haft) en g110 (tastatur fra logitech) og g700 mus, synes tastaturet larmede for meget så jeg byttede det, det næste larmede stadig,løse taste(r) så tænker jeg at jeg vil prøve razer mamba musen, så musen og tastaturet bliver byttet til razer mamba musen (jeg er bare til trådløse mus).
Synes de færreset mus er ergonomiske, da jeg har 2 finger på den venstre side af scroll hjulet og 3 på den anden side, men de fleste mus incl razer mamba er ens på begge sider bortset fra 4 diskrete knapper på mambaen. Tænker om en mad cats cyborg rat 9 er en jeg skal bytte min mamba til.
Hos elgiganten er det muligt både via nettet eller butikken at købe noget, tage det med hjem, prøve det og aflever det efter max 14 dage og få det byttet eller pengene tilbage, så frem det er i samme stand som da man købte det(gælder ikke installeret software). De har lavet det sådan at man for beløbet overført via det hævekort man bruger (fik jeg sidste gang).
Nå men nu (endelig) til mit spørgsmål, hvor mange gange kan man "tillade" sig at få byttet noget til noget andet, hvis man ikke er tilfreds med det man har købt (er perfektionist eller bare ikke kan finde nogen som passer til ens behov, krav)?
Personligt ville jeg føle mig lidt flov over at skulle aflevere noget jeg har købt i en butik for 3 gange eller måske 4 gang og få det byttet til noget andet, især når det ikke er i stykker, men bare ikke passer til ens behov.
Hvad synes i?
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Tha_noob :) d. 03-06-2012 11:04:23.