Computer hos mm-vision?

Diverse d.  03. juni. 2012, skrevet af eptoz
Vist: 6151 gange.

eptoz

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2012 18:17:11
Svar/Indlæg:
68/22
Har længe gået og overvejet at købe ny spand, og har nu endelig fundet frem til en. Ville bare gerne høre jeres mening da jeg nada forstand på hardware mere og gider ikke rigtig sætte mig helt ind i det igen. Hvilke også gør at jeg IKKE samler selv denne her gang. PCen bliver købt hos mm-vision og koster lige knap 12.000,-
Som sagt har jeg ikke meget forstand på hardware så ville lige høre om det var en ok maskine inden jeg køber og om der er nogen som har haft gode/dårlige oplevelser med mm-vision.

CPU: Intel® CoreT i7-3820

GFX: GeForce GTX680

PSU: Raidmax RX-850AE 80+ Gold certified

RAM: Kingston HyperX 16 GB DDR3-1600

Bundkort: Gigabyte X79-UD3

MVH

Sebastian

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af eptoz d. 03-06-2012 18:18:59.
kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2012 20:44:16
Svar/Indlæg:
1436/25
Du kan se Trustpilot, der er der over 1.110 anmeldelser og det ser rigtig godt ud.
http://www.trustpilot.dk/revie...

unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
03-06-2012 21:24:12
Svar/Indlæg:
5258/240
Det er et fint sted.

Jeg synes personligt at 12k er alt for meget at smide efter en pc hvis den kun skal bruges til spil.

Hvis du kun skal spille så gå ned til LGA1155 soklen og nup dig en sandy bridge eller en ivy bridge.

Du få ikke flere fps ved at kører med sandy bridge-extreme.

eptoz

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2012 21:34:51
Svar/Indlæg:
68/22
tusind tak ^^ kendte ikke til den hjemmeside før nu.

synes også 12k er mange penge ingen tvivl og ja den skal stort set kun bruges til spil. Hmm som jeg sagde så er jeg helt ude i vildmarken når det kommer til hardware og problemet er at når man samler inde på mm-vision kan man ikke vælge mellem så meget og der er ikke alt for meget info omkring de forskellige dele så aner ikke hvad er hvad mht til sandy/ivy

penol

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2012 22:54:40
Svar/Indlæg:
570/21
kig evt. her: http://www.computerland.dk

Her får man god service og man kan få sit system som man vil.

Anonym202158143552

Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2012 22:56:01
Svar/Indlæg:
3671/66
Meget bedre til prisen - http://www.mm-vision.dk/produk...

martinta

Senior Skribent
Tilføjet:
03-06-2012 23:07:12
Svar/Indlæg:
2826/100
angående det med mm-vision vil jeg lige skrive det samme som jeg skrev i en tidligere tråd hvor der blev spurgt om det samme 🙂

Når det så er sagt så er den pc måske lige lidt overkill i forhold til kun at bruge den til at spille på.. eks. hvornår kommer du til at bruge 16 ram på et spil? jeg har endnu ikke mødt et spil som kan æde de 8 gb jeg har i min.

<<<<ADVARSEL! LANGT INDLÆG>>>> 🤡

Som start vil jeg lige sige at jeg aldrig har købt bærbar hos dem, udelukkende stationære. (har til gengæld også købt mange af dem 🤡 )

I den forbindelse var der på et tidspunkt et problem med at de smed nogle lidt for billige PSU'er i, hvilket gjorde at pcen genstartede ved belastning.

Dengang kunne de ikke finde fejlen, dog var der aldrig nogen modvilje fra dem til at tage den ind og prøve igen (efter 2. gang lavede jeg det dog selv og fortalte dem hvad jeg havde skiftet), der beklagede de og tilbød at de gerne ville købe strømforsygningen tilbage af mig til den pris som stod på hjemmesiden.

For ca. et halvt år siden mødte jeg ved et tilfælde en (fra en clan i APB) som beskrev de samme problemer som jeg havde haft. Da jeg spurgte lidt ind til problemet, vidste det sig at hans pc var identisk med min, så jeg fortalte ham løsningen med at skifte strømforsygningen, han gik så derefter ned i butikken for at høre deres mening, hvor den sælger han fik fat i benægtede at det kunne være problemet. Jeg valgte derfor at sende ham en PSU for at bevise det var den, hvilket det jo så var. Derefter skrev jeg en mail til Direktøren derinde med en forklaring samt forespørgsel på hvorfor de benægtede problemets eksistens efter det jo var blevet vist over for dem.

Jeg skrev mailen 17:10 og fik en mail 10 minutter senere hvor han beklagede dybt, og igen tilbød at købe strømforsygningen tilbage, ligesom han gerne ville have lidt flere informationer om hvornår det var han havde været dernede, så de kunne få fat i medarbejderen og sørge for det ikke ville ske igen.

Så man kan sige meget om dem, men jeg synes altid kundeservice derinde har været kanon, har købt noget der minder om 8 maskiner hos dem efterhånden, ud af dem har det kun været den nuværende hvor der har været problemer. Og hver gang der var problemer prøver de på at løse dem rimelig hurtigt.

martinta skrev d. 10-05-2012 19:59:34

eptoz

Superbruger
Tilføjet:
03-06-2012 23:32:48
Svar/Indlæg:
68/22
#4 Tak.. Tror da lige jeg vil tage et smut forbi :)

#6 Jeg gider dig fuldstændig ret. Men som sagt er jeg nærmest direkte idiot mht hardware, har søgt rundt på nettet efter reviews af CPUer osv.. men hvis jeg f. eks skulle ned på 8gb så nogle af de ting som man kan konfigurere er væk ect. hvilke er møg irriterende det ville være rart hvis man bare kunne "samle" en på siden og så samler og tester de den, så den er klar til at blive sendt.
Lige for at give et eksempel på nogle af de ting som forsvinder ved at tage et system med 8gb ram så forsvinder vandkøl til CPU, og jo kunne godt købe det ved siden af men er en hat til at installere det så vil hellere betale mig ud af det ^^ hvis du forstår