Der skal findes et billigere gfx til konen :) evt også en billig psu, selvom det tilbud nok ikke vil slå det fra sidste weekend med deres Silver Power tilbud.
Så kan man jo bare krydse fingre og det skulle vel også næsten være underligt hvis der ikke dukkede et gfx-tilbud op. Hvilket prisleje vi så snakker om ifh. "billigt" det er jo så ikke til at vide.
Silver Power-tilbuddet tror jeg nu heller de kommer til at matche.
Selv står jeg ikke engang og mangler noget og har heller ikke økonomien til det, da jeg lige har købt nyt grej (komplet opgradering)og venter egentlig bare på at det sidste kommer med posten (et MSI 7950).
Hej Folkens! For at flest mulige skal kunne finde noget de kan bruge ved timesalget i aften vil vi gerne høre præcis hvad DU helst vil se tilbud på? Vi vil gøre alt vi kan for at flest mulige ønsker bliver opfyldt :) SHOOT! Vi minder om at ASUS kommer på besøg her på Facebook om bare 20 minutter, så vær klar hvis I har spørgsmål til dem. ❤ ❤
#9 I wish ssd 500 gb koster 1000 kr. nok ikke i dag, men hvis går i opfyldese. Så skal jeg smide en bestilling liget meget om porto og gebyr er 150 kr... for folk, som har spillet D&D, kender til I wish spellen...
håber deres 250 gb ssd er nede i 1k...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 04-06-2012 14:59:26.
jeg kunne godt have tænkt mig en http://www.komplett.dk/k/ki.as... men med fragt er det samme pris som bjtrading, og servicen his komplett er blevet lige så dårlig, så jeg venter bare...
syntes nu ikke der er noget skulle måske være 670 til 2799, MEN det er kun 200 under prisen for et asus 670 ved proshop. som også skulle være noget bedre..
Suk glemte tiden og arbejde i stedet på min skoleopgave. Det må blive en anden gang, men på den anden side SSD 240 gb er snart nede i min 60 gb for nogle år siden... Jeg plejer heller ikke være god til at slå til når de har deres tilbud. Håber folk er godt tilfreds med deres køb.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 04-06-2012 21:10:50.