jeg har godt nok bestildt det asus men kan se det andet er meget billigere hvad synes i er bedst og lige ud over den indbygget ssd i asus hvad er den store forskel
ja nu er jeg jo ikke pc nørd men der er mange af de ting den har som jeg jeg skal bruge men kan bare se at det msi koster næsten det halve af hvad asus koster
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af purtsak d. 05-06-2012 15:10:32.
Sådan en 32GB mSATA SSD er jo heller ikke helt billig - noget som Gigabyte måtte sande da de i sin tid lancerede et Z68-bundkort med en tilsvarende løsning. Deres bundkort findes stadig, nu dog uden medfølgende mSATA SSD fordi det endte med at blive alt for dyrt.
Asus'en har også et trådløst netværkskort, ellers er der basalt set ingen forskel på specifikationerne.
har eller kan msi Thunderbolt tilsluttes et grafikkort?
Det er Intel der har lavet Thunderbolt, ikke MSI. Hvis du kan finde et grafikkort der bruger Thunderbolt interface kan du sikkert nok tilslutte det dertil, men det har jo intet med bundkortet at gøre.
je ved godt det er intel der har lavet thunderbolt der står bare i linket MSI also throws in the extra nugget that it'll connect to a graphics card,
det wifi,dlna osv som asus har skal jeg bruge
men skulle jeg så hellere vælge asus p8z77-v deluxe istedet for hvis man tager deluxe vs premium så det eneste jeg kan se er at premium har en anden controller+ssd-thunderbolt
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af purtsak d. 06-06-2012 06:12:46.
nu hvor jeg vil gå over til vand køling er det så ikke meget bedre det her og det kan jo det samme så vidt jeg kan se http://www.komplett.dk/k/ki.as...