jeps denne men er køler god nok til køle kortet ned så den ikk bliver over varm og nedgradere effekten på kortet
sys bar læst dårligt om dem at de bliver meget varme
Synes selv det er 🙂 vil gerne under de 60 så har jeg mere ro i sjælen.. MEN 84 😲 ?? Den skal du nok ikke regne med lever ret længe...
Har også overvejet den her vandkøl --> http://www.arctic.ac/en/p/deta...
Men synes ikke jeg får meget mere for pengen, kun 3 c ...
Kender du til nogle andre producenter - køler som kunne have interesse ?
øhh cobra du er jo helt væk. en GPU kan holde til omkring 100 grader.
Ser du på en Intelprocesser den kan holde til omkring 75 grader og hvor tæt ligger man ikke på de temps under gaming, men der er man ikke ved at skide i bukserne ved 60 grader selvom det er tættere på den opgivet max temp.
det er helt normalt at et grafikkort liger på omkring 80 grader ved gaming.
De temps der er blevet nævn er bare vejledende og de kan sagtens holde til mere men det er hvor de bliver lagt til omkring
øhh cobra du er jo helt væk. en GPU kan holde til omkring 100 grader.
Ser du på en Intelprocesser den kan holde til omkring 75 grader og hvor tæt ligger man ikke på de temps under gaming, men der er man ikke ved at skide i bukserne ved 60 grader selvom det er tættere på den opgivet max temp.
det er helt normalt at et grafikkort liger på omkring 80 grader ved gaming.
De temps der er blevet nævn er bare vejledende og de kan sagtens holde til mere men det er hvor de bliver lagt til omkring
LoL er jeg helt væk eller kun lidt væk 😉
Jeg ser lidt anderledes på det, har det bedst med at den ligger under 60c ved gaming 🙂