Razer mamba eller steelseries xai?

Diverse d.  06. juni. 2012, skrevet af gasolin
Vist: 326 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
06-06-2012 15:03:06
Svar/Indlæg:
5506/640
Hvilken af disse 2 gamer mus vil i vælge?

Stellseries xai eller razer mamba? (har pt begge to hjemme hos mig og jeg har stadig 14 dages returret,begge under 1 uge gammel)

Xai: Det er en mus der er lige velegnet til begge hænder,kabel (troede det ville være et problem samlignet med en mus uden kabel, men det er ikke så slemt at vende sig til), tror ikke den har dårligere ergonomi end så mange andre gamer mus der er lige velegnet til begge hænder, jeg gav 400kr for den i fona rosengaardcentret :) (normal pris 699kr).

Kun mulighed for at vælge imellem 2 dpi instillinger :(

The xai currently has unremoveable positive accel. That pretty much takes it out of the running for "performance".

Hvad menes der med det?

Indlæg 2
http://forums.whirlpool.net.au...

Razer mamba: Sexet trådløs mus, har masser af justerings muligheder som xai, mulighed for op til 5 dpi indtillinger :), præcis mus, meget bløde og lette klik (nemt at klikke hurtigt)god ergonomi

Den er normalt meget dyr,over 1000kr, se link 🙂, den skal oplades ca 3 timer når den er slukket(1-2 timer mere hvis musen ikke er slukket) computeren skal være tændt, pt har jeg ikke kunne få den til at lade op om natten,selv om jeg har mulighed for at lade f.eks min mobil op via min computer når den er slukket(mamba docken's lys går ud når computeren slukkes).Musen oplades ikke hvis man bruger usb kabel som en logitech mus gør (mx performance mus)

Lyder underligt, men jeg har ikke kunne finde nogen justerings mulighed for scrool hjulet, så den hastighed man scroller med, afhænger af hvor hurtig man kan bevæge scroll hjulet, hvis man løfter musen bevæger cursoren sig ned mod højre hjørne, kan have meget svage forbindelse problemer(har et par gange måtte tage usb kablet ud og sætte det i igen)

Har hørt at deatadderen skulle være lige så god som mambaen eller bedre, til lavere pris, men om det passer ved jeg ikke.

Hvis du vil have en razer mamba køb her (pga prisen, meget ny og lidt brugt mamba har jeg set sat til salg på dba til 1000kr)
http://www.stratek.dk/Mamba-20...

Hvilken af de to ville i vælge?

Er deatadderen bedre end begge to?

Er der nogen i synes der er bedre end xai og mambaen?

Er der nogen der har hørt noget om Razer Taipan med b.la 8200 dpi (vildt) skulle komme næste månede og koste 79.95 euro