Hej HWt, jeg har lige bestilt dette bundkort og i næste uge lander der et Core i7 3570K.
Jeg kan forstå på Gigabytes supportside siger at cpu'en først er understøttet ved bios F8 og den første bios der kom til den er F7. Er der nogen som har dette bundkort og denne cpu som kan fortælle mig om det kan lade sig gør at flashe biosen på bundkortet f8 imens cpu'en sidder i?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym20219355916 d. 07-06-2012 05:04:13.
Er du sikker på at du har forstået det korrekt. Z77 er da netop lavet til Ivy Bridge.
Iøvrigt så jeg i en tråd at en blev rådet til at opdatere sin BIOS til IB,hvis den mulighed kommer,på et Z68 med en SB i bundkortet, så det kan du vel også gøre.
#3 mener at man for ca 3-4 år siden ikke bare kunne sætte en ikke kompatible cpu i og flashe biosen. Man skulle sætte en cpu i som var kompatible i før biosen kunne flashes
Ps. Hele mine indlæg er skrevet på Samsung Galaxy Tab. Så hvis der muligvis står flasket bissen, så er det ordbogen der har været på spil. 😀 🤣
Moderator
Tilføjet: 07-06-2012 08:46:01
Svar/Indlæg:
5039/109
Det er forskelligt om det virker eller ej. Jeg ville bare prøve at sætte CPU'en i og se om det starter op. Det kan jo være der er features der ikke er understøttet fuldt ud, men at den stadig kan køre. Måske nogle parametre der er ikke bliver læst korrekt af BIOS eller lignende.
Lige en ting, iht det bundkort, husk at bruge mus og keyboard i den 2 usb porte der er under LAN-porten. De andre virker ikke eller bedre sagt de fucker installationen op, det er først når windows finder dem at de virker. Nederen, men det er min oplevelse af det.