Jeg er så meget i tvivl om hvilken mus jeg skal vælge,så jeg håber i vil hjælpe mig.
Ville opgradere min logitech mx performance mus til en gamermus. Samligner jeg den med de andre jeg har nu så er den bare såå tuuung og mangler lidt præcision til fps som crysis 2, har en steelseries qck mini musemåtte (stof), lige smidt den 3-4 år gamle væk.
g700 synes jeg manglede noget og læste kort en kommentar fra en engelsk test om at den trådløst ikke skulle være så præcis (med kabel bedre men kablet er stift), synes jeg manglede noget, den blev byttet sammen med noget andet til en razer maba (er bare sååå dyr), den bevæger sig ned mod højre hjørnet når man løfter den,cursoren bevæger sig når man spille alm højt med musik med god bas (har ikke cerwin vega eller ligende), har oplevet 2-3 gange at jeg måtte tage usb kablet ud og sætte det i igen for at musen reagerede, der var forbindelse.
Ingen mulighed for at justere scroll hjulets hastighed via razers software og når man forsøger at opgradere softwaren så skrives der no device, der skal man holde begge muse knapperne (klik) og scroll hjulet ned og så skulle musen kunne ses og softwaren skulle kunne opdateres til nyeste version, er stadig ikke sikker på den oplades via computeren når den er slukket (3-4 timer med musen på off og 1-2 timer mere med musen på on)
En steelseries xai var sat ned til 400kr så den købte jeg selv om den er med kabel, den er slet ikke så høj som en mx performance mus så komforten,ergonomien er anderledes
I inlæg 2 skrives der, The Avago9500 doesn't track well on cloth (Negative and positive acceleration), hvad menes der med det? http://www.overclock.net/t/706...
Synes ikke ergonomien er perfekt til min hånd (men bruger den stadig)og scroll hjulet går lidt trægt også samlignet med en razer mamba og især en mx performance
Troede xaien var en del mere præcis en min mx performance men jeg har samlignet de to med hinanden og forskellen er ikke så stor igen selv om jeg tror alle vil sige xaien er den bedste, mx performance musen ligger godt i hånden, men så den er besværlig at bevæge, selv om cursoren kan bevæge sig hurtigt bliver den ikke mere præcis af at kunne bevæge sig hurtig.
Prøve en andet razer er der vel ingen grund til når jeg fortrækker xaien frem for mambaen (på trods af at mamben er trådløs), roccat kone skulle være dårlig kvalitet, holdbarhed og problemer med dobbel klik
Er i tvivl om hvad jeg skal vælge så jeg håber i vil hjælpe mig med at finde den bedste ergonomiske mus til mit behov
Nej det har jeg ikke men den skulle ikke have helt så godt ergonomi som forgængeren, noget med støtte til tommelefingeren er lidt dårligere end den gamle model ifølge en video jeg har set på youtube
Har lige spillet lidt med en opdateret razer mamba og den er ret godt at holde på og føles mere flydende på min Qck mini mussemåtte en en min xai, men det er en lidt underlig mus.
Lige pludselig begyndte musen at bevæge sig så min figur prophet bevægede sig selv om han skulle stå stille(stil musen på borden slå hårdt i bordet eller spi alm høj musik med god bas og musen bevæger sig hele tiden
Jeg har acceleration på o på musen og i crysis 2 så der er det mere end vigtigt at dpi er på max og generalt meget højt fordi så skal musen ikke bevæges så meget men allige vel en del samlinget med hvis man hæver musens acceleration i spillet til det den normalt står på som er 25 (kan hæves,sænkes med intervaller af 5)
Fordel med dpi på max og acceleration på 0 er at man mere præcist kan styre musen (også selv om man stadig skal bevæge musen en del)
se 4 sidste inlæg og det sidste inlæg
And again, the G500, Xai, Naos 5000, G9x's sensor produces positive acceleration, which gets worse on cloth. Stop recommending them.