Newbie
Tilføjet:
13-06-2012 23:10:53
Svar/Indlæg:
10/3
Ok for det første så har jeg lige købt min første ssd nogensinde :) Hos komplett.dk nærmere er det samsunfs 830 serie ssd 128gb. Hvor jeg så også købte mig 64 bit win 7 med det samme :) Så da jeg skulle til at installere min dejlige ssd så havde jeg ingen anelse om at sata kablet fra min gamle hdd som jeg havde formateret skulle tage fra :) Så derfor bøvlede jeg 3-4 gange med at re install min win 7 64 bit. (før havde jeg 32 bit pro version af win 7, ja fail) Og nu fik jeg så det hele til at virke. dog er jeg bekymret.. Da der står i manualen at min ssd skal stå i RADI eller AHCI!! Dog står den nu i Native (Kan ikke huske det sidste andet der er et I med i det.) Og jeg aner ikke om det skader min ssd eller min hdd på nogen som helst måde. Derfor spørger jeg jer her inde på hwt :) Inden jeg går til Komplett, hvis det er jeg nu har gjort noget forkert :) Det skal siges at de anvisninger der fulgte med min ssd var virkelig ringe. Og dem der stod i mine store manual der kom med mit motherboard engang hjalp heller ikke det store da jeg prøvede at sætte min ssd i raid. Så det jeg vil gerne vide nu er om det skader min pc? eller om det sløver perfomance? og kan jeg skifte til AHCI?
Desuden så kan jeg ikke få lov i bios at ændre mine indstillinger så min pc boote fra CD drev (til at kunne installere win 7 64 bit) når jeg prøver at ændre til dem jeg har fundet ud af må være de rigtige :) Så loader den ikke en gang fra cd drevet og den prøver at starte win7 og kommer op med bluescreen.... hvor den så rr og prøver at løse problemet hvilket den ikke kan siger den :) Og den slukker så min pc..