Jeg synes også jeg har lsæt lidt om SATA 3 SSD'er der performer dårligt i SATA 2.
Dårligt på den måde at de ikke giver dig SATA 2's max hastighed, selvom de ville give dig den hastighed med SATA 3, hvis du forstår..
Men det er nu også ganske ligegyldigt, jeg skulle bare have en SSD til arbejdet og fik den for 1000 kr da der var fejl i priserne på wehaveitall og de andre sider.
- Selvom den stadig ikke kan følge med den 1/1 GBIT linje den er på.. Kedeligt kun at kunne downloade med 60 MByte/s jo 😐
Hvad Windows kører du med!",
vis det er windows 7, så prøv og kør WEI (Windows Exprience Index) og se hvad du får i Primary hard disk, også kører ATTO igen og se om det hjælper!"... mener der var nogen som snakked noget om at det der WEI skulle hjælp lidt på dvs. ting. kan være jeg tag fejl, men det skader ikke og prøve!2.. ^_<
WEI laver faktisk en hel bunke ting udover tests 🙂
Udfra tests sætter WEI, Aero enable/disable, SSD settings on/off, og et par andre småting, men den laver faktisk en del rettelser, selvom der er ikke er blevet gjordt ret meget for at informere om disse funtioner 😛
Jeg læste for sjov lidt op på WEI efter jeg og en anden fra crew kom til at snakke om det var nok at bruge WEI til at fange at der var røget en SSD i, og fixe W7 settings derefter (som efter en HDD>SSD cloning for eks)
Ved en ny install, kan det faktisk være en ide at kører WEI igen når alt er lagt ind, men altså det er nok kun drivers der har nogen effekt her jo 🙂
WEI igen efter install af alle drivers også er man ihvertfald sikker.
Åhr skal jeg virkelig til at lede efter det igen ? 😛
Mener det var inde hos MSDN svaret blevet fundet, evt ligefrem MS måske...