Har du også statisk støj når du bruger et 7.1 højtaler system for så kan en ekstern usb lader måske løse problemet ellers må du grounde dit kabinet på en eller anden måde
Har du også statisk støj når du bruger et 7.1 højtaler system for så kan en ekstern usb lader måske løse problemet ellers må du grounde dit kabinet på en eller anden måde
Hej AUMPHP, tak for dit svar. Skal jeg ikke hen og bruge en eller anden form for en converter / connector ? evnt. hvilke ? Eller er det måske en bedere ide at købe en 7.1 kort ? Hvis en har et godt bud på en god 7.1 Gamer lyd kort ?
Vil helt sikker prøve en ekstern usb lader. igår prøvede jeg med en usb forlænger og syntes at det hjalp lidt med at dæmpe støjet en smule men stadig hørebare...
Tog hjem og smid en USB adapter. Wooooowwww Ingen Statisk støj overhovedet 🙂 🙂
Men stadig er jeg helt lost iforhold til at smide tiamaten i en creative xtrememusic (se post 1 ) Søgte en del på en converter og splitter men har ikke kunnet finde noget sagligt.
Håber at der er nogen som har mere indblik i det herre end jeg og kan hjælpe mig lidt på vej 🙂 🙂