Jeg har sådan en på 500 GB og den vil ikke formatteres. Den kan godt ses i device manager og diskhåndtering. Er lidt usikker på om det er det rigtige kabel der høre til om den får nok strøm. Men det passer fint i den.
Hvad kan man eller gøre? Har set der er nogen programmer der høre til den, men det er vel første efter den er blevet formatteret!
Har du monteret disken til dit bundkort og prøvet? Hvis du har, så kan det være, at du skal overtage "rettighederne" til den i administrationen / Windows 7 mm.
Edit: det kan også være at den ikke har formatet "NTFS" men ét af de andre formater.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tatoo1956 d. 18-06-2012 12:59:38.
Sønne, præcis som Ninus siger.. på hans sædvanlige drillende måde 😀 . Ud af kabinettet med disken og sæt den til som en alm. harddisk. Læg mærke til formatet.. om det er NTFS eller andet. Du kan altid formatere den til NTFS - men WD er ikke altid glade for det. Disken vil virke alligevel.
Nej, intet virker. Den staller hvis jeg går ind i Computer Management, tager jeg stikket ud er alt som det plejer. Så der er nok bare noget galt med disken i den, så burde smide den ud. 😩