Betyder intet for mig, da jeg ikke har tænkt mig at skille den ad. Den ene er til min mor, den anden er til ekstra backup af dokumenter og billeder, og den sidste er til random stuff.
#11 Der er virkelig mange der får mails tidligt om morgenen med dagens tilbud fra Downtown (og andre lign. sider). Jeg bestilte en kl. 6:30, hvor der allerede var solgt lidt over 200 stk. 🙂
#14 der har også været flere gange hvor der har været tilbud i komplett, som jeg selv missede, nogen gange er man heldig og andre gange misser man lige et tilbud.
#14 der har også været flere gange hvor der har været tilbud i komplett, som jeg selv missede, nogen gange er man heldig og andre gange misser man lige et tilbud.
ja da jeg bestilte var der solgt ca. 850.. og 18 min. senere siges der udsolgt herinde... så 150 solgt på ca. 15-18 min...
Ja så godt at pengene var blevet trukket. 😲 Tror da heller ikke det er helt lovligt.... Røvhullerne har vel brugt vores penge til at betale deres ordrer med... 😛 🤣 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 13-07-2012 18:28:02.
#20 Tror de må tage penge når de afsender til pickup stedet, så er den jo afsendt..... men nu laver de kassen på renterne af de penge vi har lånt dem...SVIN er hvad de er..Klart en sag for forbrugerombudsmanden som jeg har skrevet på trust pilot... :yes:
#24, du kan bare logge på med nemid og skrive klagen.
Har skrevet at de har hævet penge før leverance af harddisk. Og at leverancen er blevet udskudt til august. Samt at de skal leverer harddisk eller sætte penge tilbage indtil de kan levere. Har sat nej til "kontakt med erhvervsdrivende". (Mener ikke dette er relevant da de forbryder mod loven og dette ikke kan udbedres ved kontakt til erhvervsdrivende).
Vedhæft en mail om udskydelsen og en med ordren.
CVR. 32780709
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Illuminati d. 13-07-2012 20:14:05.
Nej det er ikke sikkert de har hævet de penge. Downtown har sikkert bare beslaglagt de penge via.PBS. Kan de ikke levere det i har købt, fjerne de deres krav og du kan bruge de penge et andet sted.
Så kontakt lige jeres bank og høre hvor de penge er. Før i klager.
Moderator
Tilføjet: 13-07-2012 21:08:49
Svar/Indlæg:
4983/48
#27
Passer altså ikke helt, jeg kan sagten se om beløbet er reserveret, eller rent faktisk trukket på konto´en.
Det er heller ikke nødvendigt at kontakte banken, hvis man har en bank der tilbyder en tidssvarende netbank, der nu stadig et par stykker af dem der er lidt bagefter på det punkt endnu 😛
Handelsbanken har en ganske fin netbank ihvertfald 🙂
Og så lige for at føje yderligt spot til, får man lige en reminder mail idag.. 😲
reminder@downtown.dk til mig Hej Benny Frederik Nielsen
Du modtager denne mail da 2 værdibevis(er) til Årets it-kup! Få en ekstern harddisk på 1000 gigabyte fra anerkendte Western Digital. Harddisken virker med både Mac & pc og understøtter bl.a. USB 3.0 udløber om 3 uger. Det ville jo være ærgerligt hvis du gik glip af den Downtown-oplevelse, du har til gode.
Hvis du klikker på følgende link, kan du se tilbuddets betingelser, artikel med mere:
Årets it-kup! Få en ekstern harddisk på 1000 gigabyte fra anerkendte Western Digital. Harddisken virker med både Mac & pc og understøtter bl.a. USB 3.0
Rigtig god fornøjelse!
De bedste hilsener, Downtown.dk
OBS: Dette er en automatisk genereret mail. Hvis dit værdibevis er til et produkt der udsendes automatisk til din adresse, eller har du allerede benyttet dit værdibevis bedes du se bort fra denne mail.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 14-07-2012 15:59:24.
#30 Ellers siger du bare til.. Kan jo tage med når jeg alligevel er der.. Næ du. Som aalborgenser(fraflyttet) blev det sgu træls for mig, allerede første gang de udsatte leveringen... :yes:
Hvis det nogensinde sker... 😳 🤣
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af crankyrabbit d. 14-07-2012 16:38:51.
Jeg skrev en mail til dem forleden, hvor jeg spurgte om der var noget nyt. Jeg fik svaret:
"Tak for din mail
Vi har endnu ikke en fast leveringsdag for de eksterne harddisk. Vi vil sørge for at sende en mail ud, så snart vi har modtaget dem i downtown droppoint."
På grund af store forsinkelser på WD ekstern harddisk fra 1 Management,er vi desværre nødt til at annullere tilbuddet. Vi er rigtig kede af, at 1 Management ikke har leveret harddiskene som lovet.
Vi har trukket den så længe, da 1 Management havde garanteret os levering. Vi har løbende rykket for leveringen, men har nu besluttet at afslutte samarbejdet med 1 Management.
Vi ønsker selvfølgelig kun, at du får de produkter, du har købt igennem os, og er derfor langt fra tilfredse med udfaldet.
Pengene bliver automatisk refunderet til de konti, hvorigennem tilbuddet er købt.
- Hvis du har benyttet dit kreditkort til købet, bliver pengene returneret hertil.
- Hvis du har benyttet din Downtown-konto til betalingen, bliver pengene overført hertil.
- Hvis du har benyttet delvist dit kreditkort og din Downtown-konto, bliver de respektive beløb tilbageført til de pågældende konti, hvor de er trukket fra.
Du skal altså ikke selv gøre noget - det sker automatisk, og du kan forvente pengene inden for 5 arbejdsdage.
Vi beklager endnu engang leveringsvanskelighederne med 1 Management. Vi håber ikke, det har påvirket dit syn på Downtown. Vi kæmper nemlig hver dag for at give dig den bedste oplevelse.
Bruger
Tilføjet: 04-09-2012 11:24:14
Svar/Indlæg:
1/0
Bare til information:
Når der er indgået en aftale er aftalen bindende for den erhvervsdrivende. Downtown har derfor som udgangspunkt pligt til enten at levere harddisken, eller at udbetale differencen mellem Downtowns pris, og den pris det koster at købe harddisken i eksempelvis Elgiganten.
De modifikationer der findes til ovenstående, finder efter min opfattelse ikke anvendelse i denne sag.
Tag eventuelt sagen videre til Forbrugerstyrelsen, hvis Downtown nægter.