Var det ikke dengang at folk satte sig ind, læste avisen eller så tv imens de var sure 2-3 timer? 🙂
Desuden så er jeg sikker på at de fleste mennesker afreagerer på andre måder og altid har gjort det, nogen sparker til alt de kan komme efter, andre sætter sig ind i deres bil og holder den højre pedal trykket helt ned (imens den er tændt vel og mærke), mens helt andre står og syder og bobler imens de knytter næverne helt sammen. Andre igen vælger at begå vold.
I dag er der så en del som vælger at sætte sig hen til pcen og spille et eller andet spil, og på den måde afreagere ved at vise de er bedre end andre (som du også selv nævner)
Så antallet af folk som afreagerer tror jeg ikke har ændret sig, derimod har måden nok, siden folk i dag bare kan sætte sig hen til pcen, begrave sig i det virtuelle univers og så forlade det igen når de er faldet ned.
Som jeg ser det er emnet bestemt relevant, men måden hun ligger det ud på har ikke særlig meget med virkeligheden at gøre, jeg kender stort set ingen personer i dag som ikke benytter en computer, så naturligvis kan jeg da lave en statistik som siger at de fleste af dem som har lavet noget kriminelt har benyttet en computer, derfor må det være fællesnævneren. Omvendt har de fleste af dem nok også brugt en mobil, gået i sko, eller har været udenfor deres dør omkring 24 timer inden de blev "aggressive", det har meget at gøre med om hun bruger målinger til at finde problemet eller om hun bruger målingerne som hun helst vil, for uanset hvad den måling siger kan du stort set altid få den til at give dig ret i din udlægning.
Skal vi ind på hendes blog samt indlæg, så kan jeg ikke se hvordan hun forventer at blive taget seriøst når hun per definition nægter at komme med svar på mange af de egentlig gode spørgsmål som er derinde, og hver gang en beder om noget materiale som støtter op om hendes påstand bliver de mødt med "resultaterne er derude, bare google det, så skal du nok finde noget".
Og damn hvor fik jeg lige skrevet meget her 😐