Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2012 09:44:10
Svar/Indlæg:
171/14
Hej gutter!..
Jeg smider lige en advarsel ud til jer, som der skulle få tilbudt hardware eller andet godt af Ozzy's Pc Service.
Manden bag er en kæmpe svindler.
Jeg indgik en handel med Brian i Marts, overførte til pengene på hans konto, og siden har jeg ikke set skyggen af min vare eller mine penge. Han har flere gange lovet af komme forbi med varen, men hver gang har han brændt mig af og er stoppet med at tage telefonen.
Han har en bedre fantasi end HC Andersen, og skal hurtigt finde på nye historier hvorfor han ikke kommer med varerne. Han har ligeledes 2 gange "overført" pengene tilbage på min konto, og tilsendt mig print screens på overførslen, men pengene er aldrig gået ind på min konto.
Jeg skriver her fordi jeg ved at han huserer på mange danske forums, og også laver handler over DBA.dk. Brian er pt. politianmeldt og har mindst to sager på nakken, og betjenten som jeg snakker med sagde at han kørte 4 sager mod Brian i efteråret.
Han anbefalede ligeledes på det stærkeste at jeg skrev på samtlige danske hardware forums hvor Brian, indehaver af Ozzy's PC service kunne husere.
Det er i alles interesse at ikke flere bliver taget ved næsen og snydt, lige nu ser det ud til at mine 2500 kroner er tabt for som politiet siger: "Man kan ikke pille hårene af en skaldet mand, og ham her er vist meget skaldet"...
Men nu må vi se hvordan det går med sagen..
Advarslen er ihvertfald bragt videre, og jeg opfordrer moderatorer at lade firmanavnet stå, da denne advarsel ellers er nytteløs, og flere bare ryger i fælden. Ligeledes skriver jeg på vejne af min kontakt ved Fyns politi, da han er GODT TRÆT af at skulle køre flere sager mod Ozzy's Pc Service.
Derfor, hold jer fra "Ozzy's PC Service" v. Brian J*****. Han er endda CVR registreret. :(
Mvh.
JP
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Lusingando d. 21-06-2012 09:46:59.