-> #28
Sommetider, så skal folk skubbes lidt. Omvendt, findes der folk, hvis de kan blive fornærmet over noget, så bliver de også fornærmet over noget.
Se blot på tråden med Vibeke Manniche.
My point being. Jeg er enig med dig. Men jeg synes heller ikke, at man bare skal lægge sig ned, og finde sig i hvad som helst. Stor eller lille.
Respekt er noget man gør sig fortjent til, og har en rolle, hvor man potentielt kan have indflydelse på en masse mennesker, har man også en vis forpligtelse til at udfylde den rolle fortrinligt.
Desværre, så er det ikke alle der gør det. Uanset religiøs baggrund, politisk agenda eller slet og ret, et (manglende) realistisk blik på Verden.
Personligt, så ser jeg ikke det store problem i hackere, da deres budskab (oftest) er at påpege svagheder. Ja, bevares, jeg var lidt træt af at Playstation Network var nede i en periode - det betyder ikke mere for mig, end at Sony blev klar over visse huller i deres sikkerhed.
Omvendt, så findes der folk, som vil provokere, bare for at provokere.
Om så de er på statsstøtte og kalder det "kunst" eller en større dansk avis, som kalder det "ytringsfrihed". Der er idioter over alt, og ja. Det er nok dumt at tirre en hidsig hund. Men, man skal heller ikke lade sig overrulle, det er nok endnu værre.