Han ser dælme skøn ud! ❤
... Men også lidt skeptisk, er det dig der tager billedet Nonig? 😲
Endnu en gang tillykke herfra, der bliver virkelig meget nyt at lære. Jeg blev selv far for godt et år siden og for dælen da, hvad der ikke findes af "fagudtryk" i babyverdenen, det er slet ikke til at holde styr på.
Første gang jeg hørte ordet ammepude, troede jeg det var sådan en forholdsvist lille én. Men da vi så fik en hjem, viste den sig at være gigantisk. Senere da jeg hørte ordet skråstol, troede jeg der blev snakket om sådan en trip-trapstol som man ser så mange steder og var da klart med på at vi skulle ha' sådan en. Men da vi så fik den, stod jeg igen med rynket pande og kiggede skeptisk. Det viste sig at være en alu-ramme med skrå hængekøje...
Ja... jeg vil slet ikke fortsætte, du skal nok selv opleve det - Men jeg overvejede faktisk at skrive en "Baby-accessories for Dummies/Fathers"
Og mit bedste råd til dig er at du bare skal nikke og sige ja, når den nybagte mor siger man skal have blablabla til den lille ny. Derefter glemmer du bare alt om det og når det så pludseligt er der, så tager du den derfra. Lad være med at stille for mange spørgsmål, det bruger man alt for mange hjernevridninger over.
🙂