Trods det at jeg da har spillet masser af NFS og set et par af filmene, må indrømme at jeg tilslutter mig rehan09, det er også hvad jeg altid har troet.
Men fedt nok med en ny film i genren.
Det go'e ved sådan nogle film, synes jeg, er at det egentlig ikke er handlingen det kommer an på, men istedet at få oplevelsen af full throttle power fra start til slut, hæsblæsende højdepunkter og de obligatoriske hotte chicks.
Blandet med et par kopper øl og godt selskab, så er der dælme dømt herrehørmende herrehygge.
Ingen tvivl - Du har ret tom. Filmenes handling sat på mod spillenes, så er det tydeligt de ikke er ens.
Men Fast and furious var et godt bud på en nfs-film synes jeg. Det var i hvert tilfælde sådan jeg tolkede rehans udmelding (at de var til for). Lad os kalde det en inspirationskilde.
Om ikke andet så mener jeg stadig, som skrevet, at det ikke er handlingen det kommer an på i sådan nogle film.
Bare det bliver ud fra underground 2 istedet for de spil som shift eller carbon. Der står dog at det bliver ud fra alle spillene, men de har jo også undercover, og hvordan de vil få kringlet den ind ved jeg dog ikke.
Men der skal virkelig noget til for at det ikke bliver en kæmpe fiasko. Den vil have meget at leve op til, og det kan nemt blive en masse ræs uden den store handling, og så sidder man jo bare og ser en bilspil uden mulighed for at styre selv.
Det kan da også være at den bliver ganske god, jeg er bare meget skeptisk.