Jeg overvejer nedenstående kit, da jeg synes at prisen er fornuftig.
Jeg havde tidligere tænkt på det lukkede system Corsair H100 men nu har jeg skaffet et kabinet, som har plds til en trippel radiator i toppen og så kan jeg lige så godt udnytte det.
Det skal bruges til at køle CPU Core i 7 2600+ og den skal selvfølgelig clockes lidt.
Mange tak for tippet, jeg regner med, at købe GPU køler senere, men ja et reservoir, kunne jeg godt finde på, at købe med det samme. Er der et du kan anbefale, til det sæt, som passer med studserne ?
#4 Mange tak, så vil jeg holde mig til det som følger med. Jeg går ikke så meget op i farve i vandet og den slags, så det er vil rigeligt fint, bare at benytte demineraliseret vand og så anti alge middel ?
Det er jeg bestemt, så jeg takker meget. Så længe det her sæt yder bedre end corsair H100 og jeg ikke skal bruge alle sparepengene på de helt dyre sæt, som koster optil 3000 kr. Nu har jo allerede investeret i et kollossalt kabinet med plads til den store radiator i toppen 🤣
#13 En god oplevelse er svært at glemme og det havde jeg med coolgamers, fik en super service og anbefaler dem/ham kun når prisen er billigere. 🙂
coolerkit har et større udvalg men prisen er lidt højere.
Når vi snakker om det kit hvorfor ikke anbefale coolgamers.dk hvor det er billegere og hvor fragten er gratis og hvis han er hurtig sparer han nok også en 100kr da der noget kampage 😀
Det er større end hvad man lige får indtryk af på billedet. Jeg har sjældent oplevet noget så gennemført som dette. Oser af kvalitet og så har jeg købt det brugt, så det er til en fornuftig pris. De sælges og og til brugt, til omkring 1000 Kr. Det fylder selvflgellig en del, men jeg kan stadig godt lide det enkle og rene design.
#18 nice kabinet. var tæt på at købe den model. Men blev fristet af Cooler Master Cosmos II... noget dyrere men også ekstrem gennemført. Den er også lidt større end D800. Mit sidste kabinet holdte 10 år så derfor kan man sagtes bruge extra penge på kvali 🙂
Ja lige præcis. Et ordentligt kabinet holder længere tid, så jeg forventer da også, at mit kanbruges til dette og når jeg engang skal skifte system igen.
du skal passe lidt på deres quickmount løsning til harddiskene. den har det med at brænde dine hdd af i nogen af kabinetterne. det ikke alle de dem alle der gør det men enkelte
Moderator
Tilføjet: 02-07-2012 20:01:02
Svar/Indlæg:
7881/1165
#20: Hvor meget støjer pumpen? Overvejer selv kittet og er allergisk over for bare den mindste støj. Blæserne er jeg ligeglad med, de ryger nok i skralderen 🙂 Det er pumpen, da jeg har nogle rigtige uheldige oplevelser med pumper der kan høres.
pumpen er fin den støjer jo kun hvis du giver den fuld knald. men du kan dog få en større pumpe, den har jeg selv og på ca. halv styrke har du massere af flow og ingen larm. men altså jeg vil anbefale en fan controller til at styre flow, blæsere osv. det har jeg selv og jeg glad for jeg valgte den løsning. jeg har også købt alt mit ved coolgamers. og har så fået simon der har det til at samle det for mig da jeg har 2 ventre hænder selv
Jeg overvejer måske at købe det andet sæt, som dog koster noget mere.
Men jeg kan se, at der er større pumpe, bedre radiator og bedre kølerblok med og som skrevet tidligere, så overvejere jeg at tilslutte grafikkortet til vandkøling senere og så er dette sæt umiddelbart mere holdbart. eller er det spild af penge ?
Bruger
Tilføjet: 05-07-2012 21:28:23
Svar/Indlæg:
31/0
Det er først hvis du kører 1500 RPM og over at EK's radiator er bedre end XSPC RX... De fleste går jo efter et lydløst system og det er 1500 rpm ikke imo. Udluftning kan du jo gøre i dit reservoir?