Det var 3 mænd der sad på en bar. En svensker en englænder og en dansker. Så sagde danskeren det er s.. da Jesus, der sidder der. Først sender englænderen en Guiness over til Jesus. Han drikker ud og nikker til englænderen. Så sender svenskeren et glas gedemælk over til Jesus han drikker ud og nikker igen. Til sidst sender Danskeren en Grøn tuborg over til Jesus han bunder igen, nikker og rejser sig for at gå.
På vej mod udgangen giver Jesus englænderen hånden og englænderen udbryder "min migræne, jeg har haft den i 20 år og nu er den væk". Så giver han svenskeren hånden og svenskeren udbryder "mit hjerteproblem, det er pist væk". Til sidst rækker han ud efter danskeren, der hiver hånden til sig og siger: "næ nej, mig rører du ikke, jeg er på mellemste invalide-pension"
Tror at der er et par stk. af jer der overser at der står Invalidepension og ikke førtidspension.... Her i landet får man altså ikke en invalidepension, med mindre man er alvorlig syg.... Tror sgu ikke der er nogen af jer der vil bytte jeres gode helbred ud med en rullestol og 15000 mdr... Tag jer nu lige sammmen.... 😴 😴
#9 Mig bekendt er kontanthjælpen ca 10500 før skat (for ikke-forsøgere over 25)? Så er der ekstra tilskud til forsøgere, men de fleste i arbejde får jo også børnepenge..
#11 Dermed sagt at der er en masse førtidspensionister, der ikke burde få pension?
#12 Jamen selv tak ❤ 😛
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Pizzadude d. 05-07-2012 11:12:39.
#14 Jeg har kammarat, som kan snakke "demon" aktigt mega fedt...
Du behøver ikke være rig for at være et svin. Ofte mere vil have mere, sådan er bare. I stil med de ny sange skal gå hurtigere end de gamle i hastighed langt hen af vejen... Jeg kan ikke lide kbh, men jeg har det fint med kigge forbi en enkelt dag. Cristina burde stoppe deres ulovelig salg, da igen er imod demokratiet... suk, sådan er pattebørnsdiktatur Danmark...
Der er også andre steder i vestlige verden, hvor ikke er så positive, som vi vil gøre os til...
Du skal måske selv tjene 200 kr og du for måske selv 50 kr.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Shadowhunter d. 05-07-2012 22:31:16.