<<<<ADVARSEL! LANGT INDLÆG>>>> 🤡
Som start vil jeg lige sige at jeg aldrig har købt bærbar hos dem, udelukkende stationære. (har til gengæld også købt mange af dem 🤡 )
I den forbindelse var der på et tidspunkt et problem med at de smed nogle lidt for billige PSU'er i, hvilket gjorde at pcen genstartede ved belastning.
Dengang kunne de ikke finde fejlen, dog var der aldrig nogen modvilje fra dem til at tage den ind og prøve igen (efter 2. gang lavede jeg det dog selv og fortalte dem hvad jeg havde skiftet), der beklagede de og tilbød at de gerne ville købe strømforsygningen tilbage af mig til den pris som stod på hjemmesiden.
For ca. et halvt år siden mødte jeg ved et tilfælde en (fra en clan i APB) som beskrev de samme problemer som jeg havde haft. Da jeg spurgte lidt ind til problemet, vidste det sig at hans pc var identisk med min, så jeg fortalte ham løsningen med at skifte strømforsygningen, han gik så derefter ned i butikken for at høre deres mening, hvor den sælger han fik fat i benægtede at det kunne være problemet. Jeg valgte derfor at sende ham en PSU for at bevise det var den, hvilket det jo så var. Derefter skrev jeg en mail til Direktøren derinde med en forklaring samt forespørgsel på hvorfor de benægtede problemets eksistens efter det jo var blevet vist over for dem.
Jeg skrev mailen 17:10 og fik en mail 10 minutter senere hvor han beklagede dybt, og igen tilbød at købe strømforsygningen tilbage, ligesom han gerne ville have lidt flere informationer om hvornår det var han havde været dernede, så de kunne få fat i medarbejderen og sørge for det ikke ville ske igen.
Så man kan sige meget om dem, men jeg synes altid kundeservice derinde har været kanon, har købt noget der minder om 8 maskiner hos dem efterhånden, ud af dem har det kun været den nuværende hvor der har været problemer. Og hver gang der var problemer prøver de på at løse dem rimelig hurtigt.