Nu har jeg prøvet at gen spillet, ny driver, ny D11, men igen går spillet ned og fryser når jeg spiller det, det er både online og singel player, har læst men er ikke blevet klogerer, har lige formateret, og før var der ingen problemer med spillet,,,måske andre som har oplevet dette.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af unnamet d. 11-07-2012 22:43:59.
Det er dit grafikkort. Det sker når din grafikkort driver crasher, hvilket den kan gøre med et ustabilt grafikkort. Er det overclocket vil jeg anbefaler at prøve med standard indstillinger først. Hvis det ikke hjælper må du RMA kortet.
Okay det er et asus 680 er aldrig blevet OC, har dog msi after ins, men bruger det kun til fanspeed, da asus Skod tweak program går ind og driller, så kan man ikke skrive @,,, prøver lige standart indstillinger, og vender tilbage
Har lige ins 3Dmark11, den skriver så det samme, bare i en anden box Workload Single init returned error message: DXGI call IDXGISwapChain::SetFullscreenState failed:
The requested functionality is not supported by the device or the driver.
OKáy må ringe til dem imorgen, men hvordan er reglerne, tænker på ventetid, og hvad nu hvis de ikke kan lave det, får man penge tilbage eller et nyt kort, det er købt hos computersalg, har bare aldrig prøvet det før, når kortet er brugt