Jeg har skiftet lidt imellem iOS og Android, men jeg må erkende at hvis penge ikke er et problem, så vil jeg klart vælge iPhone!
Min første "smartphone" var en iPhone 3G den fungerede upåklageligt, og jeg var virkelig glad for den, men solgte den efter et års tid grundet rygter om iPhone 4. - Men jeg var for tidligt ude, iPhone 4 release lå måneder fremme, derfor købte jeg en HTC desire.
Android fungerede egentligt godt, men der var mange ting, hvor Desiren var iPhone underlegen. Generelt var kvaliteten af apps til iPhone langt højere, og generelt kørte tingene bare lettere på iPhone. HTC var bestemt en god telefon, og du kunne en masse, men iPhone havde bare 10-20% mere som gjorde den bedre!
Jeg havde min HTC desire indtil den led en grum død af fugt!
Efter døden på min HTC fik jeg en blackberry midlertidigt. Planen var egentligt at købe en iPhone, men jeg blev tilbudet en Samsung Galaxy S-2 billigt og købte den.
Galaxy s-2 var en gevaldig opgradering af HTC desire. Alt fungerede bedre, softwaren var mere sleek, designet var bedre, og generelt er android over tiden blevet bedre - flere kvalitets apps. - Jeg var virkelig glad for min samsung galaxy s-2, men desværre blev den sjålet og jeg måtte købe en anden.
Da jeg lige havde anskaffet mig en iPad 3 faldt valget på en iPhone 4S da disse fungerer rigtig godt sammen.
Selvom Samsung galaxy s2 på mange måder er en bedre telefon hardwaremæssigt, så mangler den noget "finish" softwaremæssigt og designmæssigt ifht. iPhone 4S. Jeg synes stadig at kvaliteten af apps i Apple store er markant højere end i android marked!
Android og samsung telefoner mangler bare den sidste finish. Det er stadig super gode telefoner som tilredsstiller de fleste behov, men apples produkter er bare mere gennemførte!
Derfor, hvis du er på "budget" så køb en samsung da den helt sikkert er en god telefon. Hvis du har "penge nok" køb en iPhone fordi den giver lige præcis det sidste!
Android bliver dog bedre heletiden og forskellen på iOS og android bliver mindre, men pt. er iOS stadig bedre!
Jeg ville dog ikke købte en iPhone 4S nu, men vente til iPhone 5.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mercu d. 11-07-2012 20:15:21.