Microsoft har sagt der ikke er mere at gøre :( Hvilket Antivirus/Firewall Program skal jeg vælge

Diverse d.  12. juli. 2012, skrevet af Morgan
Vist: 1451 gange.

Morgan

Enthusiast
Tilføjet:
12-07-2012 12:11:31
Svar/Indlæg:
140/28
Hej jeg oplevede lige pludselig at min bærbar pc ikke kunne åbne Windowns Media player og min Microsoft Licens sagde ikke legal og Half-Life låste og lukkede ned jeg fik så Support fra Microsoft en rigtig fin fyr han sagde at det ville tage op til en uge at finde fejlen jeg lavede en Fjernsupport via deres hjemmeside han anbefaler at jeg tager Microsoft Security Essentials istedet for Bullgaurd da han mener Bullgaurd kan have blokkeret ved en opdatering og genneralt er meget tung og nem til at hvis den kludre at det så er svært at få løst han mener alt skal startes forfra jeg har ingen cd og skal derfor bruge mit recory fra Lenovo Mit Spørgsmål er: Er Microsoft Security Essentials Sikker nok i forhold til Bullgaurd som jeg nu har abbloment på?

Når jeg prøver at åbne en musik fil siger den server-udførelse mislykkes

Er der ikke andet at gøre?
crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2012 12:29:02
Svar/Indlæg:
7765/230
Bruger mse på min bærbar og brugte det også på stationær før uden problemer... så ja det er sikkert nok imo.... Men intet er jo mere sikkert, end den bruger der sidder foran skærmen...right. 😛

clokker

Superbruger
Tilføjet:
12-07-2012 13:27:15
Svar/Indlæg:
755/6
har enlig altid været tilfreds med mse men noget pc´r som jeg installerede har fæt en del rootkit og anden træls maleware.Bruger selv kaspersky og er yderst tilfreds med.
MSE er sikkert fin nok men ligesom #1 siger.
``intet er jo mere sikkert, end den bruger der sidder foran skærmen``
Jeg køber en del pc-blade og en gang i mellem er der 1 års abo fra en af de top 5 AV producenter gratis med.
Hold udkig på det og prøve det i gennem..

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2012 13:57:29
Svar/Indlæg:
7765/230
MSE eller Avast er nok de mest brugte af de gratis programmer der er... Har brugt dem begge og været glad for dem..
Aldrig betalt for et antivirus program.. 😳
Køre godt nok med Norton360 på stationær pt...aber fået det gratis og det er sgu et fedt program... :yes:

Villads

Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2012 14:24:39
Svar/Indlæg:
1495/69
Jeg har brugt MSE siden det kom og er godt tilfreds med det.
Oplever ikke problemer, men ved dog ikke hvad rootkit er og om min pc er oversvømmet med det.

Cocio21

Moderator
Tilføjet:
12-07-2012 17:41:43
Svar/Indlæg:
4982/47
Bullguard samt F-Secure, er alt for advanceret for de fleste brugere, og det viser sig ofte ved at der opstår fejl når programmet begynder at blokkere for noget som det ikke burde (og knapperne har i sin tid siddet alt for nemt tilgænglige via popups 😛 )

Jeg havde Bullguard i 3 dage knap, her fik jeg self trykket forkert på en popup der skulle huske at "Trusted Installer" var sikker, også gik der ged i det hele da det blev blokkeret istedet 😛

the-pooh

Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2012 20:41:41
Svar/Indlæg:
872/106
jeg har også både kørt med bullguard og med kaspersky lige nu... er ok tilfreds med bullen men kræver lidt man læser lidt på hvad se forskelige ting gør, men har ikke hart de store problemer med kaspersky 2012..
http://spywarefri-shop.dk/sikk...

der er det billigst lige nu!
men hent prøve versionen først og se om det er dig.

Boss302

Superbruger
Tilføjet:
13-07-2012 22:40:52
Svar/Indlæg:
821/138
Hent http://www.avast.com/en-dk/ind...
Det er skide godt. og så har den
Sandbox: Runs risky programs virtually
Som er pisse smart :)